Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

arsyttaa tuo mies. Se osti lasten kanssa mulle kavelysauvat aitienpaivalahjaksi (antoivat ne jo tanaan kun huomenna eivat ole kotona)

Vierailija
12.05.2007 |

Ne sauvat oli liian lyhyet ja pyysin että käy vaihtamassa ne. Mies suuttui mulle kun moista uskalsin ehdottaa. Hänelle oli myyjä sanonut että oikea sauvan pituus on omapituus - 55cm. Kokeilin sauvoja ja mittasin että saa olla ainakin 10cm pidemmät ne sauvat että käteni olisi 90asteen kulmassa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas mikään kelpaa, ensi vuonna et saa kyllä mitään!

Vierailija
2/11 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut lahjan jo, ja se oli hajuvettä. Mies taas kommentoi, että osti sellaista joka saa viisarin värähtämään. No kiitos vaan, että taas ostit lahjan itsellesi! Muuten olis ollut ihan kiva lahja, mutta kun meillä on rahat niin vähissä!!! Keksisin tuhat asiaa joita oikeasti haluaisin ja tarvitsisin....

Äh, ymmärrän että mies voi kamalampiakin syntejä tehdä, mutta kun olisi kiva joskus saada jotain mitä oikeasti haluaa. Kun ei ikinä ole varaa mihinkään! En ehtinyt vihjata sille mitään kun se oli jo ostanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei vietetä koko äitien päivää

Vierailija
4/11 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jotain kivoja astioita! Jotain sisustusjuttuja. Tai melkein mitä vaan muuta kuin hajuvettä. Tuo hajuvesi on tuollainen miehen standardilahja, kaapit pursuaa käyttämättömiä rasvoja ja hajuvesiä. Katsoin ja maksoikin jotain 43 euroa... Olispa ihana joskus käyttää itseensä 43 euroa! Ostaa vaan jotain kivaa.

Vierailija
5/11 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olispa ihana joskus käyttää itseensä 43 euroa! Ostaa vaan jotain kivaa.

Vierailija
6/11 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö hiukan voisi ilahtua siitä?

Kyllä voi miestä ottaa sen verran huomioon että vo joskus laitta hajuvettä mikä saa sitten sen viisarin värähtämään eikös? =)

Vierailija
7/11 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti ahdistaa sun puolesta, jos teilä on tosiaan niin tiukkaa, ettet voi viittäkymppiä satsata itseesi!!

Ja pistää vähän miettimään, kun itse saatan törsätä monta sataa asiaa edes sen kummemmin noteeramatta... Onko teillä nyt väliaikaisesti vain noin hankalaa, onko valoa tunnelin päässä näkyvissä?

Vierailija
8/11 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää ihan jokaista penniä miettiä, niin ottaa todella paljon aivoon heittää 43 euroa kankkulan kaivoon. No joo, tajuan että tämä on typerä valituksen aihe ja olis pitänyt älytä pyytää mieheltä rahana. Mutta kun sitä tuntee itsensä joksikin tulitikkutytöksi joka nenä ikkunaan liiskaantuneena katsoo toisten kulutusjuhlia. Ja sitten kun laitetaan noinkin paljon rahaa johonkin, sen pitää olla hemmetti äitelän hajuista viisarinväräytyshajuvettä *repii hiuksiaan*.

Vierailija
9/11 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

---olen oma miestäni opastanut NIIN monta vuotta, että JO onnistuu lahjan osto- eli olen aina itse mukana ja ostatan sitä mitä haluan..

Aina tapa onnistua-

T: vaimo vm 1987

Ps. ei se ole valitusta

- se on puolensa pitämistä

- jokaisella ÄIDILLÄ on oikeus onnelliseen äitienpäivään:)))

ja

miehet ovat kyllä siitäkin ainakin osavastuussa-

miehet vaan tarvitsee koulutus, opastusta tai ohjausta miksi sitä nyt sitten sanotaan...

Vierailija
10/11 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen lahjan ei välttis tarvi olla ns. tarpeellista vaan juurikin jotain naisellista " hömppää" kuten tuo hajuvesi.

Itse sain upouuden polkupyörän. Mies kävi itse valitsemassa ja loistavan valinnan olikin tehnyt.

Kantsisko niitä rasvoja ja hajuvesiä alkaa käyttää, jos niitä kerran kaapit pursuaa??

Vierailija
11/11 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimme tänään koko perhe yhdessä ostoksilla, ja mieheni pyyteli anteeksi sitä, että joutuu nyt " silmieni alla" ostamaan huomiset kukat.

Kysyi, mitä kukkia haluan, johon vastasin, että orkidean. Siitä huolimatta, että olen aivan onneton kaikkien kasvien kanssa, ja tuntuu siltä, että pelkkä läsnäoloni tappaa ne alta aikayksikön.

Kun menimme kukkakaupalle, mieheni valitsi omalle äidilleen orkidean, ja ehdotti minulle pihakasvia, liljaa.

En voinut olla loukkaantumatta, sillä hän teki sen pelkkää piheyttään: hänen logiikkansa mukaan on paljon fiksumpaa ostaa mahdollisimman halpa kukka minulle, kun tapan sen pian kuitenkin, kun taas hänen äitinsä on todellinen viherpeukalo.

Ja ironisinta tässä on se, että on kyse melkein samasta summasta kuin ap:lläkin (30¿) - mutta sillä erolla, että meidän vuositulot ovat yli 130 000 euroa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi