Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä muita ahdistaa tämän palstan idiootit ämmät!?

Vierailija
12.05.2007 |

Eikö täällä osata kirjoitella mukavia sovussa vaan pitää aukoa päätään?

Mistä moinen johtuu?

Valaiskaa minua

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki vaan purkamaan tänne ahdinkonsa.

Vierailija
2/9 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raisa Kakkiatoorakin sanoi jossain lehtijutussa, että hyvä että netissä purkavat aggressioitaan mammat. Parempihan se on täällä purkaa, kuin Nico-Petteriin tai Jasmin-Jennicaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä haluaisi keskustella täällä myös omista asioistaan muiden kanssa jos juttukaveria ei lähipiiristä löydy. Onhan se ikävää jos törkeästi kommentoidaan muiden kirjoituksia.

Menköön itseensä.

Vierailija
4/9 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette täydellisiä, niin kyllä teillä silloin muut keinot purkaa vitutustanne! ja anteeksi nyt, mutta kyllä täyspäisellä aikuisella pitää olla muut keinot purkaa pahaa oloaan, kuin riehumalla netissä.

Vierailija
5/9 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta kuitenkin sammuu kun napista painaa-Toki asiallista käytöstä voi toivoa,mut eipä oo pelkästään tään palstan ongelma-Nikki-pakko jokaiselle,niin rauhottusko vähä?

Vierailija
6/9 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PILKUNNUSSIMINEN ... mua lähinnä naurattaa kaikenlainen aukominen. Ahdistaa kaikki tosikot.

Vierailija
7/9 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaiskaan, en minäkään kannata toisten haukkumista enkä sitä harrasta muutoin kuin " niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" -periaatteella. Mutta ei tätä palstaa nyt ainakaan kannata sydän verellä lukea! Onhan sitä muita kiltimpiä palstoja, esim. ilmeisesti Kaksplus. Minä käytän tätä palstaan nimenomaan ihmisten raadollisuuden tutkailuun. Yltiörehellisyyskin on välillä piristävää.

Vierailija
8/9 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi kertoa oman mielipiteensä. Jos ei sitä kestä, ei kannata lukea..

Vierailija
9/9 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen vain sellasia ketjuja jotka mua kiinnostaa ja joiden en jo ennalta arvaa ärsyttävän. Tahallinen ilkeily ei minuun osu enkä muutenkaan suhtaudu tähän palstaan erityisen vakavasti. Ainakin mulle tämä on pelkkää ajanvietettä ja vaihtelua ja joskus sellaisena aika viihdyttävääkin . :)