Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marrasmasujen viikonvaihde

12.05.2007 |

Mietin kyllä olisinko laittanut euroviisu- tai äitienpäiväviikonloppu, mutta viikonvaihde siitä nyt tuli.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rila: Ei se haittaa. Pääasia on että on aloitus :)

Huonosti nukutun yön jälkeen (6h), olen töissä. Onneksi pääsen viettämään vapaita yhden jälkeen.

Toivottavasti suomi pärjää euroviisuissa...

rv 14+3

Vierailija
2/27 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnittelut ultrassa käyneille. Kaksosiakin, vau! Joskus salaa haaveilen kaksosista, miehen suvussa kun niitä on molemmilta puolilta, mutta ei ole tärpännyt.

Täällä tosiaan ollaan näin aikaisin. Hoitoaamuina ei viisivuotiasta saa hereille millään seitsemän aikaan, mutta a vot, kun tulee lauantai. 6.15 on hereillä eikä millään mene takaisin nukkumaan. Sikäli kurjaa, että vietän tänään " naisten päivän" ja olisin jaksamisen varmistamiseksi voinut nukkua edes vähän pidempään. Mies tuli töistä vasta aika myöhään, joten häntä en viitsi ihan vielä herättää.

Tästä pääsenkin näppärästi omaan napaan:

Mulla oli tänään tarkoitus mennä uimaan kylpylään (kuuluu tähän naisten päivän viettoon, kuten myös syöminen ja lopuksi käydään leffassa katsomassa Edit Piaf), mutta eilen illalla alkoi kutina alapäässä. Hiivatulehdus. Niinpä tietysti! Kärsin siitä kuusi vuotta sitten pojua odottaessa, mutta tässä raskaudessa on eka kerta. Onko teillä muilla ollut samaa vaivaa nyt tai aiemmin raskausaikana? Mitä hoitoa olette käyttäneet ja oletteko käyneet lääkärillä ensiksi? Viimeksi muistaakseni käytin jotain maitohappokapseleita alapäässä, mutta en tiedä onko sellaisia edes enää. Kylpylän saanen unohtaa :(

Miten te vietätte äitienpäivää? Me menemme kyläkierrokselle oman äitini ja kahden mummuni luo. Tänään käyn ostamassa lahjat. Tai isomummut eivät halua mitään tavaraa pieniin kaksioihinsa, joten ostanen vain kahvia ja keksiä tms. Omalle äidille ostamme siskon kanssa kahvikuppeja, kun oli niitä toivonut.

Sopiiko tänne laittaa galluppia? Mitä te toivotte äitienpäivälahjaksi?

Itse toivon lapselta itsetehtyä korttia ja mieheltä kukkia ja jonkun ihan minkä vain yllätyksen.

" Aamuvirkku" Rila ja Hippu 13+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, Kompuralle on tulossa tuplat! Mäkin oon salaa haaveillu kaksosista vaan ei oo suvussa ni ei oo mahiksiakaan. Sitä paitsi saan olla onnellinen et yleensäki oon raskaana ja saadaan vauva ja vielä et kaikki menis hyvin! Pessimismi nostaa taas päätään :(

Kauris80: ehkä mäkin sit uskallan kuunnella parin päivän välein vauvan sydänääniä ni on varmuus siitä et kaikki on hyvin. Onks sullaki Angelsounds -dobbleri?

Rilan tavoin meidänki esikoinen 5v heräs puol 7 aikaan. Kuopus vasta puol kasin aikaan. Ja mä taas ihan poikki ku menin puol 11 nukkuu. En jotenki saanu unta uudestaan vaikka esikoinen alko kattooki videoita. Ja illalla tuskin jaksan kattoo Euroviisuja...Mä varmaan kävisin kysyy apteekista mitä lääkettä/voidetta voi käyttää raskaana ollessa ku on hiivatulehdus. Mulla on myös ollu monta kertaa muttei kertaakaan raskaana ollessa ja en nyt muista mitä vois sillon käyttää. Ikävä vaiva toi on kyllä :(

Tänään mennään äitienpäivälounaalle mun vanhemmille ja sinne tulee mun mummi ja mami kanssa eli kaikkia mammoja voidaan onnitella jo tänään eikä tarvi lähtee huomenna erikseen jokaisen luo. Mies menee huomenna oman äitinsä ja siskonsa kaa ravintolaan syömään (meitä ei siis kutsuttu) ja me sit uudestaan mun vanhemmille. Ois se ollu tylsää tehä yksin ruokaa äitienpäivänä ja vaan meille kolmelle ku mies saa ravintolassa ties mitkä pihvit ottaakaan! Potuttaa edelleen!

Mä toivoisin äitienpäivälahjaks aamupalan valmiina ja sit tiedän et saan kortin/lahjan esikoiselta joka teki sen kerhossa. Yllätys tosin vielä :) Ostin itelleni huomiseks punssirullia ni voi vähän aamupalalla herkutella.

Tarald ja tiitiäinen 13+0 ja tänään kerrotaan isovanhemmille et meidän perhe kasvaa marraskuussa :)

Vierailija
4/27 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompuralle heti ekaks tuplaonnittelut! Muillekin ultrassa käyeille onnea hyvistä uutisista!

G; Me käydään äitienpäivänä ainakin miun mummojen luona, ehkä vanhempienkin, ja miehen äidin. Itse en odota saavani mitään lahjaa, koska meillä ei oikeestaa muisteta kuin jouluna ja synttäreinä. Yllätys ois jos mies jotain ostaisi.

Milenna ja Onni rv 14+0

Vierailija
5/27 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa tänne kirjoittelen, työkiireet ovat sopivasti pitäneet täältä loitolla.

Onnittelut Kompuralle kaksosodotukseen! Itse vähän kaiholla muistelen kesken mennyttä kaksosraskauttani, olisihan se toisaalta ollut kiva saada kaksi vauvaa kerralla.

Joku toinenkin ihmetteli painonkehitystään. Minä olen hoikka odottaja ja painoni on hieman laskenut alusta. Hieman tuo mietityttää, mutta toisaalta vauvakaan ei vielä juuri mitään paina, niin ei sen painon niin hirveästi vielä pitäisi noustakaan. Ultrassa toukka oli kuitenkin kolmea päivää la:ta isompi ja lapsivettäkin oli hyvin, joten en stressaile. Kaikki omat vaatteetkin menevät tässä vaiheessa mukavasti päälle, rv. 14+4 (ultran mukaan 15+0).

Vierailija
6/27 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kirjoittelen kuulumisia..

Väsymys ehkä jo hiukan helpottanut. Raskaan työpäivän jälkeen oon kyllä vieläkin tavallista väsyneempi. Töissä en ole vielä raskaudesta kertonut. Ehkä rakenne-ultran jälkeen kesäkuussa kerron.

Sisko sai keskiviikkona tytön. Onnellinen täti täällä malttamattomana odottaa tytön ja tuoreen äidin ja isin näkemistä..=)

Miten teillä muilla painoa tullut? Mulla ei vielä lisäkiloja ole tullut. Iltaisin on maha tosi turvoksissa ja eilen kiskoin ekaa kertaa mammahousut jalkaan ku tavalliset puristivat ilkeästi.

Mulla parin viikon päästä vasta toinen nla-käynti. Jos vaikka saisin kuulla sydänäänet ensimäistä kertaa.=)

Lumi rv 15+1

Vierailija
7/27 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti ehdin tässä ruokiksen päätteeksi pinoutua minäkin. Olen siis hoitovapaalla, mutta teen keikkaa omalle työpaikalleni joka viikonloppu. Ihan mukava että voi näin pysyä kiinni kuitenkin työelämässä ja olla silti viemättä lapsia hoitoon. Onnittelut Kompuralle kaksosyllätyksen johdosta! Oma ultra on edessä vasta ensi perjantaina ja kovasti jännittää. Melkeinpä paniikkia välillä kehittelee kun miettii mikä kaikki voikaan olla vialla... Maanataina olisi lääkärineuvola ja toivottavasti silloin kuuluu nuo sydänäänet, ne kun eivät vielä pariviikkoa sitten kuuluneet ja sekin huolestuttaa. Painoa on tullut jo kaksi kiloa, mikä ei kuitenkaan suuremmin huolestuta tuo paino kun on aina ollut meikäläisellä aika alakanttiin joten nouseekin nopeasti raskausaikana (bmi 18) Housut kuitenkin jo puristavat ja pitäisi suunnistaa vaateostoksille. Ilmavaivat ovat olleet koko alkuraskauden harminani. Mitään ilmaa ei tule ulos vaan kaikki pakkaa mahaan joka on iltasella tosi kipeä ja turvoksissa. Onko muilla samaa vaivaa?Väsymys painaa ja myös pahaolo edelleen. Lapsetkin heräävät joka aamu jo klo 6. Lienee tuo valo ja aurinko joka aamusta herättää...T.Rypäle ja Pikkuihme rv 12+2

Vierailija
8/27 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on viikonloppu... Tuntuu että aika menee niin hirveetä vauhtia ettei mukana meinaa pysyä. Enkä saanut eilen tietenkään mitään järkevää tehtyä joten tänään ois pakko ottaa itteä niskasta kiinni.

Tarald: Just sitä samaa kirjaa tarkoitin. Mä oon ihan tykännyt siitä, ja on mieskin sitä jonkun verran välillä lueskellut.

Kompura: Onnittelut kaksosista!!! Varmaan aika järkytys kuitenkin, ainakin mulle ois ollut. :) Meidän yksille tutuille syntyi juuri reilu viikko sitten kaksostytöt, ja on kuulemma ollut vilskettä. Mutta on siinä sitten varmaan iloakin tuplasti. :)

Mä näin viime yönä unta, että mun rinnoista oikein suihkusi maitoa. Aattelin vain että nyt se sitten alkoi ja tungin talouspaperia rintsikoihin. :D Hassua vain koska ei mulla oikeasti ole vielä koskaan tullut maitoa...

Sarsa81 kyseli kiukuttelusta. Valitettavan tuttua se on täälläkin. Ei onneks ihan jokapäiväistä, mutta ihan tarpeeks usein vedän herneet nenään jostain ihan höpsöstä asiasta. Sit ku mä oon vielä niin junttura, ettei mun oo helppo myöntää että suutuin turhasta... Pitäis sitäkin vain opetella.

Rila: Hiivatulehdus on tosi inhottavaa. :( Mulla näky olevan tuolla Canesten-voidetta, jota voi käyttää myös raskauden ja imetyksen aikana. Tuo taisi olla sellainen kombipakkaus jossa oli myös yksi emätinpuikko, mutta musta se ei auttanut yhtään. Viikon ajan ehkä käytin voidetta kunnes oireet loppui kokonaan. Rupesin myös syömään maitohappobakteereja, ja en tiiä onko ne sitten auttaneet mutta ei oo uutta tulehdusta onneksi tullut. Jotkut sanoo, että alapäähän voisi myös laittaa piimää tai maustamatonta jugurttia, mutta sitä en oo ite kokeillut. Olisi ainakin taatusti luomukeino! :)

Jeps. Mies aikoo lähteä kaverinsa luo kattomaan jääkiekkoa, mä taidan jäädä hommimaan kotiin. Illalla pitää kyllä kattoa euroviisut, jos vain jaksaa valvoa sinne asti. Ei taida tänään tulla samanlaista jännitystä ku vuosi sitten...

Ama-riia 13+1

Vierailija
9/27 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille ultrassa käyneille ja Kompuralle tuplaonnittelut! On varmasti jysäyttävä uutinen kuulla odottavansa kaksosia - ja moni muu mamma on teille kateudesta vihreänä ;-)

Moni manaili väsymystä lasten aikaisen heräämisen johdosta. Itselläni ei ole " unta häiritsemässä" kuin tuo mies, joka kyllä nukkuisi vaikka maailman tappiin asti. Itse olen koko ajan väsynyt, mutta en saa illalla unen päästä kiinni. Kuitenkin aamulla herään jo joskus kuuden jälkeen muka virkeänä. Ehe. Parin tunnin päästä alkaa väsymys, joka kasvaa ja kasvaa iltaan asti, jolloin en sitten saakaan unta jne. Noidankehä on valmis :-(

Tänään sain itseäni niskasta kiinni ja pesin jääkaapin. Luin nimittäin jostakin, että suurin listeriavaara olisi siellä omassa jääkaapissa. Se tästä vielä puuttuikin, että pitää omaa jääkaappia pelätä! No, tämä mamma laittoi hihat heilumaan ja hätisteli kaikki inhat mikro-olennot tiehensä. Hus!

Viikonlopputerveisin,

ärhäkkä RvaRuljanssi ja Nuu 11+4

Vierailija
10/27 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumille onnea tätiytymisestä! Olihan se siskosi joka oli vauvan saanut? *dementia vaivaa*

Mulle on painoa tullut pari kiloa jo..pelottaa mite paljon se ehtiikään kasvaa. Ekasta kun tuli semmoiset 20kg, melkein ehdin ne pois saamaan ennen kuin uudelleen sain masukin tuonne yksiöön:)

No, nyt taas ajatus katkes kun mies ja esikko tuli tuohon häräämään:)

Vierailija
11/27 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

RvaRuljanssille piti sanoa, et mulla on samaa vaivaa tuon heräämisen ja nukahtamisen kans.

Aamulla tulee pompattua niin virkeenä olevinaan vessan kauta koneelle ja sit kun tyttö herää tunnin,parin päästä niin kylläpä äitiä sit nukuttais..Mut ei auta, pakko vaan jaksaa leikkiä ja laittaa ruuatkin. Sitten kun illalla saisi mennä nukkuu, niin sittenpä saakin pyöriä ties miten pitkään ennen kuin uni tulee..

Vierailija
12/27 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompura: Paljon onnea tuplien johdosta!

Tarald: Mulla on myös angelsounds merkkinen doppleri, juuri äsken taas piti kuunnella pientä jumputusta! =)

Vointiin ei mitään uutta. Paino on mulla pikkaisen tippunut, tosin se ei haittaa kun on muutenkin jonkin verran ylimääräistä. Äitienpäivää juhlitaan aluksi kotona omalla porukalla ja sitten käydään molempien vanhempien luona. Äitienpäivälahjaksi toivoin koti-doppleria ja sen sainkin muutaman päivän etukäteen, lisäksi pojat ovat askarrelleet kerhossa kortit.

Nyt matsia katsoon! =)

K & Himpula rv11+1

Vierailija
13/27 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin jo tänään oman äitini luona äitienpäivä kahvilla. Kun huomenna olis tarkoitus mennä miehen äidin luo. Tein tulevalle mummulle äitienpäiväkortin ultrakuvasta. Oli ihan onnessaan kun näki ensimmäisen lapsenlapsensa kuvan. Täytyy koittaa kattoo tänään euroviisut, jos vaan millään jaksaa valvoa niin pitkään. Onnea vaan kaksosten odottajalle. Itse jännitin ultraa tosi paljon, et montako sieltä löytyy. Kun on ollu suvussa noita kaksosia joka toisella sukupolvella ja kuulun juuri siihen sukupolveen et vois vaik tulla kaksoset. Mut onneks näin ekaks ainakin on vaan yks.

Sarsa 12+1

Vierailija
14/27 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Jännitin ihan älyttömästi suomi-venäjä ottelua ja tänään vielä euroviisut. Huomenna sitten kultaottelu, tää ei kyllä sovi tälleen raskaana ollenkaan :)

Rypäle: itse valittelin kanssa aiemmin tuota ilmaa, en tiedä välillä että miten päin pitäisi olla kun melkein kipeetä tekee :( Ja maha on kyllä pallon kokoinen. Viime viikolla näytti samalta kuin rv25 potkut vauvan jaloista :) Jostain syystä ne pienet juotavat yogurtit (DEMENTIA!!! en muista nimeä) joita tv:ssäkin on paljon mainostettu auttoivat kummasti. Nyt olen juonut yhden päivässä.

Tarald: Miten vaan miehesi kutsuttiin!!!??? Huoh, onneksi ystävät voi valita vaikkei sukulaisia voikkaan! tsemppiä!!

Urheiluhulluna (penkki!!)poistun katsomaan ruotsi-kanadankin :)

Kukka rv 12+5

Vierailija
15/27 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä perheellisillä on varmasti ihana aamu :-) Me miehen kanssa laiskotellaan ja lähdetään sitten jossakin vaiheessa tervehtimään omia äitejämme.

Eilen oli kyllä aikamoinen TV-päivä, kun piti jännittää kaksi kiekko-ottelua ja sitten vielä ne Euroviisut. No, viisut eivät kiinnostaneet muuten kuin Suomen järjestämien puitteiden, juontojen ja niiden laulujen välissä esitettyjen Suomi-pätkien vuoksi. Jaksoin katsoa viisuja tunnin ja painuin pehkuihin. Ne Suomi-filmit olivat kyllä hauskoja! Tänään olisi sitten tiedossa taas kiekkojännäilyä. Mitähän Nuu tykkää siitä, kun äiti jännittää koko päivän... :-/

Täällä on ollut puhetta painosta. Itselläni oli tullut ekaan neuvolaan mennessäni (rv 7+) jo melkein kaksi kiloa lisää. Olen normaalipainoinen, mutta enemmän siellä ylärajoilla, joten kovin paljoa en haluasi vararavintoa raskauden aikana kerätä. Tällä viikolla toisessa neuvolassa paino olikin yllättäen laskenut lähes normaaliinsa, ainoastaan puoli kiloa siis enää ekstraa. Ja syönyt olen hyvin koko raskauden ajan, paha olo on ollut vain kuvotusta eikä juuri lainkaan oksentelua. Kai se turvotus eniten tuohon painoon vaikuttaa näillä ekoilla viikoilla.

Onko teitä muita vaivannut päänsärky? Itse tajusin yhdistää senkin raskauden aikaansaannokseksi vasta Vau' kirjan odotusopasta lukiessani. Täytyy yrittää kirjan ohjeen mukaisesti juoda paljon ja kävellä. Penkkiurheilu ei varmastikaan auta... Aurinko paistaa ulkona suloisesti, joten voisin lähteä päänsärkyä parantelemaan hetimiten.

RvaRuljanssi ja Nuu 11+5

Vierailija
16/27 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikista onnitteluista, aika epätodellinen olo = ). Koko ajan täytyy tarkistella noista kuvista että kyllä,on meille kaksoset tulossa!

En tiedä,onko sitten helpompaa saada kaksi ekalla kerralla vai sitten kun on jo kokemusta ennestään.. Aika huimaa,esikoista odotellaan ja kaksi saadaan *jännäilee* Kunhan vaan nyt kaikki menisi hyvin.

Rouvavauva: Otan osaa menetyksesi johdosta, saanko kuitenkin udella että kuinka pitkälle raskaus eteni? Saitteko tietää syytä keskenmenoon?

Joku kyseli painonkehityksestä,ekaan neuvolaan mennessä (rv 10+1) oli tippunut 2kg normaalista painosta,nyt en sitten tiedä kun meillä ei ole vaakaa. Olen aina ollut vaakoja vastaan,tosin nyt taitaisi olla ihan paikallaan hommata sekin aparaatti = D.

Ja päänsärystäkin puhuttiin,täällä on vaivannut aika pahasti,2krt olen ottanut särkylääkettä kun en ole niitä monen vuorokauden särkyjä putkeen..

Töihin sain laittaa omat housut,kun kerroin syyn miksi työhousut on alkanut puristaa = ) Omat housut,kaikki,menee vielä hyvin ja menee varmaan jonkin aikaa,tyyli kun on vähän rennomman puoleinen..

Tänään soittelin tulevalle isomummulle uutiset, ja tädille siinä samalla. Ihan innoissaan olivat sieläkin = ).

Omat vanhempani menivät aivan sekaisin,nyt sitten kuulin että sieltä saadaan uusi auto,nykyisiin kun ei kaksosrattaat mahdu millään. Enkä aavistanutkaan että tuleva mummo&vaari on rikkaita *haha*.

Apua siis ollaan saamassa ihan kiitettävästi,ja korvaamatontahan se tietysti onkin.

Kohta sitten toiseen isomummulaan kertomaan. Jännittää = ).

Hyvää äitienpäivää kaikille!

*kompura+masukit 13+5 (menen vanhan arvion mukaan)

Vierailija
17/27 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjaa ajatella että ensi vuonna tuleva vauva on jo yli puoli vuotias ja minä kahden lapsen äiti...

Ihana olo, ei pahoinvointia ja ruokakin maistuu taas:) heittelisin kärrynpyöriä jos vielä uskaltaisin.

Perjantaina käytiin ultrassa, mies oli mukana. Siellähän se pikkuinen köllötteli, söpösti käsiään heilutteli ja kaikki ketkutukset näytti:). Lasketuksi ajaksi varmistui 18.11. vaikka sikiön pituuden mukaan olisin jo rv 13+5, päälakimitta taas näytti että tuo 12+5 on se oikeampi. Heitto johtui kuulema siitä ettei se laite mittaa ihan tarkkaan kun menee yli 7mm pituus...tai jotain sellaista. Kyyneleet vaan valu molemmilta kun saatiin ihastella uutta tulokasta. Hyvä sivuprofiilikuva saatiin mukaan, siitä jopa esikoinen erotti että " vauva nukkuu" kun niitä kuvia kotona katseltiin:).

Seuraava ultra onkin 20.6. kesälomien takia. Enää 4 viikkoa kesälomaan:)))).

Mies ja lapsi lähtivät edeltä ulkoileen, taidanpa hipsiä perästä...

Tankeroinen ja viuhake rv 13

Vierailija
18/27 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietty tulevillekin äideille:)

Tänään on tosiaan jännä matsi tiedossa..pelottaa että se hopea se ehkä tulee, Kanada on aika paha vastus.

Mulla on vähän ollut huoli taas pinnassa, on mennkakipuja taas ilmaantunut, nyt muutaman päivän aina välillä. Ettei vaan ois pieni pois tulossa:(

Tosin yksi asia mikä saattaa vaikuttaa tuohon mahan toimintaa ja sitä kautta kipuiluihin, on et muutaman päivän oon syönyt rautaa, retaferia..tuli kans mieleen että jospa se on vaan se, mikä vaikuttaa..

Onko muilla jo rautaa menossa? Onko aiheuttanut oireita?

Tänään käytiin miun molempien mummojen luona ja oltiin miun vanhemmilla yötä, joten äitikin tuli nähtyä:)

Sit oltais käyty miehenkin äidin luona, mutta sepä olikin karannut mökille ilmottamatta mitään..

No, pitää jatkaa hommia, tässä vähän siivoillaan:)

Milenna ja Onni 14+1

Vierailija
19/27 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa pistin nuo viestit liikkeelle pelkällä otsikolla varustettuna ja vielä kaksin kappalein. (Yritin siirtyä entterillä tekstikenttään.) Samaa on tainnut tapahtua muillekin.

Kävin eilen poikien kanssa isomummoilla ja tänään meillä oli 11 vierasta, äiti ja sisarukseni, joista kahdella on jo puoliso ja toisella heistä myös pari lasta. Ihanassa auringonpaisteessa grillailimme pihalla. Oli tosi mukavaa.

Aamulla sain hienosti lauletun onnittelulaulun ja tarhassa tehdyt lahjat ja kortit. Pienempi oli painanut pöytäliinan ja eskarilainen oli tehnyt kirjan, jossa hän oli äidin kanssa mökillä. Mieheltä sain Italianmatkaa silmällä pitäen vedenpitävän rantakassin ja kirjan.

Sitten omaa napaa. Onko muilla poltellut vatsaa tai alaselkää? Siivosimme eilen illalla ja sen jälkeen oli " korventava" olo ja tänään sama olo palasi, kun seisoskelin keittiössä ja passailin muita. Edellisissä raskauksissa minua on supistellut melkoisesti ja muistelin sen alkaneen puolivälissä. Pahinta on ollut paikallaan seisominen. Nyt en tunnista varsinaista supistusta, mutta olo on muuten samanlainen. Kuulostaako tutulta? Molemmat pojat pysyivät kyydissä täysaikaisiksi.

Pepi 13+5

Vierailija
20/27 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenna: Jos sulle tulee retaferistä oireita niin kokeileppas vaihtaa Obsidan-merkkiseen rautaan, mielestäni se on vatsaystävällisempi. Itse söin obsidania aikaisemmissa raskauksissa ja vatsaoireita ei tullut.

Ihana ilma ollut tänään, ulkoilimme lasten kanssa ja kävimme molempien vanhempien luona kyläilemässä. Nyt sitten pötköttelen ja odotan innolla että pääsen katsomaan jääkiekkoa, eiköhän sieltä kultajuhlat tule näin äitienpäivän kunniaksi!!=) Toivotaan ainaskin.

Tiistaina onkin sitten ensimmäinen lääkäri-neuvola ja pikkuisen näemme kun lääkäri ultraa, joten tiistaita odotellessa =)

K & Himpula rv11+2