Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ex suhtautuu yhä minuun vihamielisesti? En ymmärrä!!

Vierailija
08.05.2007 |

Ollaan oltu erossa nyt puoli vuotta. Ihan alkuun ex yritti käyttäytyä ihan normaalisti, mutta minä en ollut valmis vaan myönsin avoimesti että ero oli vaikea ja että olen vähän " sekaisin" . Ex oli jo uudessa suhteessa ja vakuutti että hänellä on kaikki kunnossa, ero oli helppo juttu jne.

Kävin itse eroprosessin vaihe vaiheelta läpi, mietin ja juttelin ihmisten kanssa, tein töitä että asia tulee käytyä läpi, ja jo 3-4 kk:n erosta oli sellainen fiilis että nyt ollaan voiton puolella. Tunsin, että voin kommunikoida exäkin kanssa nyt ihan normaalisti, ilman mitään tunteita.

Tässä samassa ajassa exän suhde kaatui. Ex vaan käyttäytyy nyt melkein kummallisemmin kuin erotessamme, ei kykene yhtään minkäänlaiseen kommunikointiin.

En ymmärrä yhtään. Jos sillä ainakin jonkun aikaa oli asiat kunnossa ja ehkä sai uudessa suhteessaan käytyä eroammekin läpi, niin mikä sillä vielä mättää? Vai voiko koko ex olla esim. " sekoamassa" ? Kuulisin mieluusti muiden kokemuksia exien käytöksistä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän eroanne läpi, kun on ollut heti toisen kanssa. Nyt vasta alkanut miettiä ja sitä tympäisee, kun et itke sen perään enää yhtään.

Vierailija
2/7 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en ymmärrä, mitä varten exän kanssa yleensä täytyy olla tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ei oltaisi missään tekemisissä. Ei halua keskustella mitään lapseen liittyvää, vaikka olisi tärkeääkin asiaa, eikä puhu minulle oikeastaan mitään oma-aloitteisesti. Siitä päättelin, että suhtautuu vihamielisesti.

Tuota mietin, että johtuuko exän käytös siitä että sitä harmittaa kun en ole ruikuttanut takas. Mutta toisaalta se teki selväksi että on eroomme hyvin tyytyväinen - vaikka voihan se helposti valehdellakin.

Inhottaa kun ei yhtään tiedä, mitä exän päässä liikkuu. En voi enkä viitsi kysyä, kun aikaisemmin sain tylyjä vastauksia yrittäessäni selvittää asioita. Se vaan mietityttää että kun käytös on epävakaata, niin onko kaikki ihan kunnossa exän päässä.

Kiitos jos jaksatte osallistua pohdintoihin :)

Vierailija
4/7 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli horoskooppi ; ).

Oma ex:äni oli skorpioni (oikein todella vahvasti sellainen; paljon planeettoja skorpionissa) ja oli / on hyvin VAIKEA ja voimakas ihminen muutenkin.

Ajattelee asioita niin mustavalkoisesti, että jos ei olla täysillä yhdessä, ei olla sitten yhtään mitään.

Miehille saattaa muutenkin olla ominaista tälläinen " omistus" ajattelu - kun nainen ei enää ole " oma" , ei häneen voi olla mitään suhdetta jäljellä.

Voisiko tämä olla vastauksena?

Paha vaan, kun sitten sinun mielenkiintosi herää - vaikeat ihmiset vetävät puoleensa sellaisia, jotka haluavat heitä ymmärtää. Minun neuvoni on, että älä enää yritä ymmärtää hänen motiivejansa - hän ei ole sen arvoinen. Anna olla oma hankala itsensä, ja ryhdy itse samanlaiseksi.

Vierailija
5/7 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ryhdy siis itse samanlaiseksi HÄNTÄ kohtaan - ei muuten.

7

Vierailija
6/7 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sellanen kahtiajakautunut persoonallisuus se on; innostuu järjettömästi joistain asioista ja vähän ajan kuluttua vaipuu maahan. Joskus mietin kaksisuuntaista mielialahäiriötä, koska exän suvussa on mielitauteja. Siksi olen ollut huolissanikin, koska lapsi joutuu kuitenkin olemaan tekemisissä hänen kanssaan.

En ajatellut enää exällä mieltäni vaivata. Kunhan joskus hetken pähkään missä mättää, ja siksi on kiva kuulla muiden näkemyksiä ja ajatuksia. Omat ajatukset ovat aivan selkeitä ja prosessi läpikäyty.

Sitä toisinaan mietin, että voiko olla että exä alitajuisesti haluaisi meidän palaavan yhteen (vaikka tietää että se on mahdotonta) mutta ei vielä " tajua sitä" kaipuutaan tai toivettaan, eli vaan kiukuttelee minulle tietämättä varsinaista syytä? Veikkauksia? Mitään sen suuntaista se ei ole vihjaissutkaan, mutta joku selitys tuolle sen käytökselle täytyy olla. Se on nimittäin ihan hyväntuulinen ja puhelias ihminen normaalisti, nyt vaan kaikille muille paitsi minulle.

Vierailija
7/7 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ketuttaa ja potuttaa et toinenki suhde loppu. Älä ala kuvittelemaan mielessäs et halusi takas sun luo, sekotat vaan omaa päätäs. Ja toisekseen jos haluis takas, tulis kyllä lastaan kattelemaan ja lapsen kautta yrittäis lyöttäytyä väleihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme