Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrättekö olla kiitollisia (te joilla hyvä tukiverkko)?

Vierailija
06.05.2007 |

Mä oon niin kateellinen!!!! (pakko purkautua johonkin) Ystävieni lapset ovat harva se viikonloppu mummilla hoidossa, että pääsevät shoppailemaan, baariin tai vaikkapa siivoamaan. isovanhemmat oikein TAHTOVAT lapsenlapsiaan hoitoon. Meillä on toinen mummu kuollut ja toinen asuu miltei naapurissa, mutta juoksee miesten perässä (ottaa pojan ehkä pari kertaa vuodessa ja muistaa aina valittaa, miten raskasta se on). Kyllähän minä lapseni hoidan, mutta surettaa vaan, IKINÄ EN PÄÄSE MINNEKÄÄN!!! Kaverit vaan ihmettelevät, eikö mummo hoida. tasan ei käy onnen lahjat.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsemme on " vain" pari-kolme kertaa vuodesta hoidossa isovanhemmillaan.

Tärkeintä kuitenkin on, että isovanhemmat itse haluavat lapsen hoitoon ja todella nauttivat lapsen seurasta :)

Vierailija
2/3 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meidän lapsia suorastaan jonotetaan hoitoon. On se kiva juttu. Vievät Linnanmäelle ja Korkeasaareen, leipovat ja retkeilevät ja tekevät kaikkea kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on kyllä hoitajia lapsilleen, jonoksi saakka. Hän saa vapaa-aikaa niin paljon kun huvittaa (Lapset ei silti ole koko aikaa hoidossa). Mulla ja miehellä on äidit mutta eivät usein/mielellään hoida lapsia. Ja äitini juoksee miesten perässä ;)

Olkaa kiitollisia tukiverkosta!