Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MS Word -expertit, apua sivunumerointiin

Vierailija
06.05.2007 |

Onko kenelläkään tietoa, löytyykö Wordista sellaista mahdollisuutta, että sivunumerointi alkaisi vasta esim. sivulta kolme? Niin ettei kanteen ja sisällysluetteloon tulis numeroita vaan ne alkaisi vasta leipätekstistä? Olen ihan pulassa graduni kanssa kun en löydä tällaista ominaisuutta. Löytyy vaan mahdollisuus aloittaa sivunumerointi vaikka kolmosesta (jolloin se tulee ekalle sivulle) tai se ettei näytä ekaa numeroa mutta silti se alkaa ekalta sivulta. Auttakaa!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty erillisillä dokkareilla onnistuisi ihan mainiosti mutta kun proffalle ja oppenentille pitää lähettää sähköisenä niin tuntuu tyhmältä lähettää kaksi eri tiedostoa.

Vierailija
2/11 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan sen vaan niin, että alkuun tulee sivut 1 ja 2 ja sitten sen uuden osion alusta alkaa taas 1, 2 jne. Mutta kun tossa alussa ei kuuluis olla numerointia ollenkaan. Miten sen sais määritettyä, että alkais vasta toisesta osiosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää - sivunumerot - muoto - aloittava numero...

Vierailija
4/11 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit että osaa olla ärsyttävää. Eli sitten poistuukin koko dokkarin numerot kun alusta dellaan. Ap

Vierailija
5/11 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekevä. Mulla ei ainakaan tuo toiminut. Siis tokan sivun lopussa cntr+enter ja sen jälkeen kolmannelta sivulta alkaen sivunumeroinnin lisäys aloittaen 1?

Vierailija
6/11 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun jos deletoin sen siitä ylätunnisteesta niin ne sivunumerot on edelleen muilla sivuilla sit väärässä järjestyksessä.

Vierailija
7/11 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Löytyy vaan mahdollisuus aloittaa sivunumerointi vaikka kolmosesta (jolloin se tulee ekalle sivulle) tai se ettei näytä ekaa numeroa mutta silti se alkaa ekalta sivulta. Auttakaa!

Siis eikö kelpaa niin, että numerointi alkaa ekalta sivulta, mutta sivunumerot tulee näkyville vastai sivulla 3 (johdanto). Näin kanteen ja sisällysluetteloon ei tule numeroa näkyville.

Vierailija
8/11 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä oon varma, sisällysluettelosta en tiedä mutta usein ei siinäkään ole numeroa. Tietääkö 10 kuuluuko sisällysluetteloon numero, vaikkei sitten näkyvillekään? Ap

Vierailija
9/11 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos tästä olis apua kympille, tein näin:

Ekana sivuna on kansilehti. Sen sivun lopussa valitsin Insert-Break-Section Break (Next Page). Mulla mäkki niin toi ctrl+enter ei toiminut ja mulla siis enkunkielinen word mutta joka tapauksessa toi on Insert eli Lisää-valikon eka kohta. No sitten lisäsin sivunumerot ihan normaalisti niin, ettei ekalla sivulla näytetä sivunumeroa. Näin siis kansilehti oli omaa osiotaan, johon tuli sivunumeroksi 1 (joka ei siis näy) ja sitten sisällysluettelon kohdalta alkaa oma osionsa numerolla 1 (joka ei taaskaan näy). Eli leipäteksti alkaa sivulta 2 ja se on eka numero joka näkyy.

Suurkiitos sille, joka kertoi tuosta Breakistä!!

Ap

Vierailija
10/11 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei vielä sisällykseen. Jatkuvat vielä lähdeluettelossa. Liitteisiin ei enää sivunroita. Tsemppiä sinne! Kyllä on yhtä hampaiden kiristystä tää valmistuminen. ;) Ja kiitos neuvoista. :)

-Kymppi

Vierailija
11/11 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa nyt sisällysluettelosta (ei vaan näy) mutta johdanto alkaa sitten sivulta kaksi. Saa luvan kelvata koska en toisinkaan saa tehtyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi