Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen seudun puutarhaliikkeet?

02.05.2007 |

Osaatteko suositella jotain paikkaa? Hankintalistalla on yhtä sun toista pensasta ja puuta ym rompetta pihaan. Piha on uusi, pitää siis tehdä kokonaan alusta. Mistä mahtaa saada parhaat tarjoukset ja laadukkaat taimet? Kaikenlaiset kokemukset otetaan mieluusti tänne nähtäväksi!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin ViherPuu Sellukadulla,Delta-auton vieressä,ja uusi Plantagen joka sijaitsee Turvesuonkadulla K-Rautaa vastapäätä.En ole kylläkään pikkukukkia lukuunottamatta noista ostanut etten osaa sen paremmin neuvoa.

Vierailija
2/5 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käyttänyt Agrimarketia Pirkkahallin kupeessa ja tänä vuonna ihan Koivistonkylän Euromarketin kauppaa, myös pari kertaa useina vuosina Partolan Kukkataloa. Mutta Euromarketin puutarhakaupassa oli paljon mielestäni isoja ja kotimaisia taimia, esim angervot oli samankokoisia mutta puolet hinnasta mitä Partolassa. Lähinnä itsellä on kriteeri ollu kotimaiset ja perinteiset taimet ja kasvit, en ole esim tuijia katellu ollenkaan. Parin vuoden kokemuksella paha sanoa mut kyllä kaikki taimet on ihan hyvin lähteneet mitä olen ostanut viime vuonna, nuo Euromarketilta kk- sitten otetut marjapensaatkin näyttävät ainakin lehtiä kovasti tekevän ja sieltä ajattelin omena- ja luumupuutkin kohta kyllä hakea. Ja onhan noissa yleensä joku taimitakuu mutta olishan se kiva heti saada kasvaan :) Itse hankin vähän erissä taimia kun en jaksa kovin montaa kohtaa kerralla kastella ja hoitaa enkä myös oikein tiedä mikä meidän pihassa missäkin kohdassa menestyy vaikka olen yrittänyt lueskella kaikista. Olishan se tietty kivempaa kun sais valtaosan kerralla tai jos olis joku ammattilaisen suunnitelma oman sijaan :)

- Sanna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos hankit paljon taimia kerralla niin sitten varmaan kannattaa pyytää tarjousta ihan erikseen listan kanssa ja vertailla. Kuulemma niistä saa ihan hyviä paljousetuja mitä pari tuttua on maililla kysellyt.

Sanna

Vierailija
4/5 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangalan Lentolassa...siellä on puutarhamyymälä, jossa on usein hyviä tarjouksia, mutta laatua en mene vannomaan :) Kangasalla on myös tosi hyvä ja laadukas puutarhamyymälä Kangasalantien (vai onkohan se Tampereentie siinä kohtaa?) ja Kaarinamaununtyttärentien risteyksessä Rautiaa vastapäätä. Siellä on asiantuntevat myyjät ja laadukkaat taimet (mutta hinta on sen mukainen).

Vierailija
5/5 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävä suositteli, ja itse olemme sinne kanssa lähiaikoina menossa. Plussana se, että on pieni yritys, joka kasvattaa taimet itse Pinsiössä -- eivät siis tule jostain Ruotsista, vaan ovat juuri tämän seudun vyöhykkeelle sopivaksi todettuja. Netissä on taimihinnasto; siitä saa vähän osviittaa. http://www.pinsiontaimisto.fi/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän