Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko ministeri Wille Ryydman todella Maissilapsi ennen kuin oli Kokoomusnuori?

Vierailija
20.02.2026 |

Netissä kiertää huhuja, että ministeri Rydman olisi ollut Maissilapsi. Yhdennäköisyys on suorastaan häkellyttävä. 

https://www.filmikela.com/2023/10/maissilapset-children-of-corn-1984.ht…

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin sitäkin, kun Rydman valitti siitä, että hän saa lapsilisää. Argumentti oli, että Suomessa ihmisille, jotka eivät tarvitse tukia, maksetaan tukia. Mutta kukaan ei pakota Rydmania vastaanottamaan tätä tukea, tai estä lahjoittamasta rahoja hyväntekeväisyyteen. Esimerkiksi järjestöille, jotka avustavat yli 30 000 lapsiperhettä, jotka ovat vajonneet alle köyhyysrajan Orpon hallituskaudella. Kaikilla kun ei ole ministerin päälle kymppitonnin liksaa, jonka senkin sponsoroivat veronmaksajat. 

Vierailija
2/39 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä osaamista Rydmanilla terveysministerin pestin hoitamiseen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa, olen itse aina ajatellut että Rydman näyttää vatsastapuhujan nukelta. Tai sitten niiltä muinaisen Thunderbirds-sarjan hahmoilta.

Vierailija
4/39 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Njaa, olen itse aina ajatellut että Rydman näyttää vatsastapuhujan nukelta. Tai sitten niiltä muinaisen Thunderbirds-sarjan hahmoilta.

Siltäkin myös. Lasten ja nuorten asiat ovat lähellä tuoreen ministerin sydäntä. 

Vierailija
5/39 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltäkin myös. Lasten ja nuorten asiat ovat lähellä tuoreen ministerin sydäntä. 

No jos asia = sukuelin

Vierailija
6/39 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisia aivopieruja on päästellyt heti uuden pestin alkumetreillä. 

Vierailija
7/39 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore ministeri on hyvin kiinnostunut nuorista ja hänellä on tausta kokoomusnuorten parissa. 

Vierailija
8/39 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte te punakoirat säälittäviä.

Vierailija
9/39 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydman tykkää pikkutytöistä. Oikea mies ja persujen parhaimmistoa hoitamaan sosiaali ja terveysministerin pestiä. Ehkä Rydman keskittyy nuoriin tyttöihin oikein erityisesti. Tälläkin kertaa. 

Vierailija
10/39 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hoidellut lasten asioita aiemminkin. Joutui tosin syytteeseen siitä. 

Vierailija
11/39 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluotettava  ja ällöttävä eikä millään saralla ammattitaitoinen. No, ei siel moni muukaan. 

Vierailija
12/39 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei me punakoirat olla pedareita. Se varmaan sua säälittää. Ootko tänään masturboinut lapsivideoita katsellen? Vai kutsunut lapsia kotiin niin kuin ministeri Rydman?

Vierailija
13/39 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noo,tulet huomaamaan.Työttömiltä tullaan eväämään kaikenlainen hoito,rupeaa duunit maistumaan.

Vierailija
14/39 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo,tulet huomaamaan.Työttömiltä tullaan eväämään kaikenlainen hoito,rupeaa duunit maistumaan.

Pää kainalossa ja puolikuntoisena, terveysvaivat hoitamatta, onkin ihminen sitten hyvin työmarkkinoiden käytettävissä!

Vierailija
15/39 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei me punakoirat olla pedareita. Se varmaan sua säälittää. Ootko tänään masturboinut lapsivideoita katsellen? Vai kutsunut lapsia kotiin niin kuin ministeri Rydman?

Rikuko se siellä?

Vierailija
16/39 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoisia aivopieruja on päästellyt heti uuden pestin alkumetreillä. 

Hyvin viisaita sanoja!

Vierailija
17/39 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäluotettava  ja ällöttävä eikä millään saralla ammattitaitoinen. No, ei siel moni muukaan. 

Toinen vaihtoehto olisi ollut P E N S A-Mauri. 

Vierailija
18/39 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikuko se siellä?

Sasuko se siellä?

Vierailija
19/39 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on dempukoitten Kimmo Kiljusen lapsuuskuva. 

Vierailija
20/39 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin sitäkin, kun Rydman valitti siitä, että hän saa lapsilisää. Argumentti oli, että Suomessa ihmisille, jotka eivät tarvitse tukia, maksetaan tukia. Mutta kukaan ei pakota Rydmania vastaanottamaan tätä tukea, tai estä lahjoittamasta rahoja hyväntekeväisyyteen. Esimerkiksi järjestöille, jotka avustavat yli 30 000 lapsiperhettä, jotka ovat vajonneet alle köyhyysrajan Orpon hallituskaudella. Kaikilla kun ei ole ministerin päälle kymppitonnin liksaa, jonka senkin sponsoroivat veronmaksajat. 

Ihmettelin samaa, mutta siitä syystä, että Rydman ajaa epätasa-arvon lisäämistä, oikeat rikkaat jotka ovat työllä, ja yrittämisellä rikastuneet, valtaosin maksavat lapsilisät. He tuskin pitävät siitä, että heidän omat lapset katsotaan vähempiarvoisiksi, kuin köyhien lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän