Minkä ikäisenä olette lopettaneet luistelun ja laskettelun?
Tuleeko jossain vaiheessa tunne ettei enää uskalla.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Lopetin laskettelun 60 vuotiaana, kun aloin pelkäämään kaatumista enkä enää nauttinut laskettelusta.
Minä taas olen kohta 60v. En ole vielä aloittanut.
Isäni luistelee 81-vuotiaana. Itse en ole tänä talvena luistellut, eli viimeksi 41-vuotiaana, mutta eiköhän noita tilaisuuksia vielä tule vastaan, vaikken lajista oikein pidäkään.
Laskettelua en harrastanut nuorenakaan.
Ettekö laskettele tai luistelu lasten kanssa?
Luistellut olen viimeksi n 6 vuotta sitten. Lasketellut viimeksi tänään. Olen 65 v.
Mä luistelin tavallisilla luistimilla viimeksi noin nelikymppisenä, kun nuorin lapsista oli siinä iässä et opetteli luistelemaan. Retkiluistimilla luistelin viimeksi sunnuntaina, en oo aikeissa lopettaa. Rinteessä oon käynyt muutaman kerran tänä talvena ja ens viikko tulee vietettyä rinteessä joka päivä. Vauhti vähän hidastunut viime vuosina selkäongelmien takia, en enää noiden teinien vauhdissa pysy, enkä hyppyjä tee, mut offareilla kyllä käyn ja mustat rinteet ihan sujuvasti lasken. Ikää 53 v.
En ole harrastanut koulun jälkeen.
Luistelun lopetin kansalaiskoulun jälkeen 1975, lasketellut en ole koskaan.
Peruskouluun jäi noi harrastukset, sen jälkeen oon salilla käynyt pitääkseni kuntoa yllä, nykyään en sitäkään tee säännöllisetti, tällä hetkellä on työ missä liikun helposti 10 000 askelta päivässä, urheilu ei ole mun juttu yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö laskettele tai luistelu lasten kanssa?
Kaikilla ei ole lapsia. M66
Olen 66 ja vielä luistelen. En osaa lasketella.