Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamulla laitoin ekaa kertaa elämässäni kuukupin, enkä tajua, MIKSEN ole aiemmin älynnyt hankkia!!

Vierailija
29.04.2007 |

Siis aivan loistava kapistus. Heihei kaikki siteet ja tamponit (joista erityisesti en yhtään pitänyt)!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee ihan fyysisesti huono olo, kun käytän sisäisiä kuukautissuojia. En tiedä, mistä se voi johtua...

Vierailija
2/6 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä enää pois vaihda! Tamponit ei mulle sopineet, mutta tää kuppi on ihan jotain muuta. Turhaa oon aiemmin arastellut kokeilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kierukka todellakaan poistanut kuukautisia jotka aina on olleet runsaat. Tamponit eivät ole ikinä sopineet mutta tää on mun juttu!

Vierailija
4/6 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on mun juttu........... :DDDDDDD

JA IHAN POKERINA :D

Vierailija
5/6 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkekaa vaan sisäänne silikonisia vekotimia, mutta älkää aina jaksako hehkuttaa siitä.

Harva täällä vaahtoa, että mä vaihdoin äsken siteen. Siis uskomaton Always ultra! Pirkan jälkeen niin ohut. Tää on mun juttu.

Vierailija
6/6 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat vihdoin pois päiväjärjestyksestä. Ja mitäköhän mä nyt erityisesti mainostan, no joo sitä kuukuppia, mutta eikös täällä sitten kaikki muukin ole mainostamista. En kyllä ymmärrä. Ja sinulle joka kerroit, että kaikki kokeilleet ovat hurahtaneet siihen, niin ehkäpä sillä on jokin syy. Ehkä sunkin kannattais kokeilla.

Mutta ai niin, av:llä ei saa iloita, pitää vaan marista ja valittaa... Minua ei kiinnosta pätkääkään mitä suojaa te käytätte, vilpittömästi vaan tuntuu että minun elämässäni tapahtui juuri pienoinen parannus.