Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuo illalla kaverit meille kotiin ja

Vierailija
27.04.2007 |

Sitä ennen pitäisi siivota kämppä ja keksiä jotakin ohjelmaa. antakaapa jotakin ajatusta mitä tarjoaisin? Tämä on lapsellista, mutta haluaisin tehdä jotakin hyvää ruokaa, sen olematta makkaraa grillattuna. Onko jotakin sellaista, mistä miehet tykkäisi ja minä saisin mukavan vaimon leiman :) ANTEEKSI

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin vain vetää kännit!

Vierailija
2/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten possunkyljyksiä ja paista päälle pekonia - halutessasi voit kääräistä rullalle, sipaise silloin väliin tuorejuustoa. Lisäksi muusia/ranskalaisia/lohkoperunoita... ja pieni salaatti, vaikka 2 erilaista salaattia, appelsiinia ja purjoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tortillat on hyvä - toinen joka tuli mieleen on pihvit ja lohkoperunat, makkaraperunat tai vaikka olut + tacopöytä (ne salsat jne.)??

Vierailija
4/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuitenkin vaan saunoo ja vetää kaljaa. Eikä makkarassakaan mitään vikaa ole.

Vierailija
5/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lätkääkö tulevat katsomaan?

Vierailija
6/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aivan unohtanut pizzan. Sehän olisi helppo ja voisin tehdä eri versioita. Jotenkin se pihvin tekeminen menee ehkä liiallisuuksiin, joutuisin turvautumaan mieheen niin paljon kun kaikki haluavat eri kypsyysasteella. huoh..

ap

Vierailija
7/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös enchilladat on hyviä, helppoja ja halpoja tehdä. Siis tortillaletut joihin väliin väännät jauhelihatäytteen ja lisäksi juustoraastetta, sit rullalle, vuokaan, juustoraastetta vielä päälle ja hetkeksi uuniin. Namskis. Äijät tykkää, sopii oluen kanssa tai myös viinin jos ovat viinimiehiä. Salettina saat hyvän vaimon leiman otsaasi. Ainoa ongelma voi olla et jätkät änkee teille ensi perjantainakin kun on niin hyvät tarjoilut:D

Vierailija
8/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kypsä pihvi kelpaa!!Ovatko viiniäkin vaatimassa?

Vierailija
9/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko jotakin lisää, kiinnostaa sama asia! Saako emäntä juoda viiniä vaikka on vastuussa ruuasta eikä sauno??

Vierailija
10/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi fajitas?

Eli ostat tortillakuoria, salsaa ja ranskankermaa. Paista sipulia ja paprikaa, lihaa tai kanaa suikaleina sekä pilko tomaatteja ja salaattia. Lisukkeina voisi olla myös jalapenopalasia tölkistä.

Ei muuta kuin kaikki kulhoihin pöydälle ja äijät syömään. Menee sekä oluen että punaviinin kera. Naposteltaviksi samaan henkeen sopivat maissilastut salsan kera.

Vierailija
11/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkurouvana hääräätte miehen kavereitten eteen. Just joo

Vierailija
12/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaataa meille siideriä ja täyttää ruoka-astioita. kunnioituksesta toista kohtaan näitä tehdään.

ap

Vierailija
13/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei varmaan tämän jäkeen teillekään.

Vierailija
14/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minun miehelläni vaan ole. On vain iso perhe, väsynyt vaimo ja työpaikka.

Vierailija
15/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä? eikö teidän miehellä käy työkavereita saunomassa ja kouluaikaisia/lapsuuden ystäviä? kovin on kuivaa menoa.

Vierailija
16/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vetävät perseet niin olalle, että on porttikielto. T: se jonka luokse ei ole mitään asiaa.

Vierailija
17/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sosiaalisimmasta päästä=(

Ei myöskään käydä yhdes juuri missään, ainakaan mun ystävillä..

Vierailija
18/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi käy ehkä kerran vuodessa?

Itsellänikään ei ole kavereita, joten kuulostaa tosi utopistiselta että joku kaverilauma hyökkäisi meille.

Vierailija
19/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä omat " kaverini" ovat osoittautuneet ihmeellisellä tavalla petollisiksi. ihailen miesten välisiä ystävyyssuhteita joissa ei juoruta ja arvostella vaan kukin saa olla mitä on. Ja jos joku nyt ajattelee jotakin, niin ei ole suhteita miehen kavereihin :D

Vierailija
20/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten tähän on tultu. Kumpikin ollaan sosiaalisia, mutta jotenkin vaan irtauduttiin vanhoista kaveripiireistä. Jäljellä ei ole enää kuin muutama ystävä ja he asuvat kaukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan