Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko ihmisen kanssa joka ei poistu kotoa

Vierailija
15.01.2026 |

Muuten kuin töihin ja ruokakauppaan?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/23 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tarvitsee kumppaniksi samanlaisen kotihiiren, jollainen minä en ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on merkki siitä, että ei ole ihan sinut maailman kanssa, niin haastavaa voisi olla. 

Paitsi toki jos on jokin 800 neliön lukaali keskellä kaunista luonnonmaisemaa kuntosaleineen ja uima-altaineen ja viihdekeskuksineen, mihin sitä sellaisesta poistumaankaan!

Vierailija
4/23 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Viihdyn matkoilla, kahviloissa ja tapahtumissa ja haluan kumppanin joka innostuu myös menoista. 

Vierailija
5/23 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en

Vierailija
6/23 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna vai suhteessa? Sinkkuna en juurikaan käynyt muualla kuin töissä ja kaupassa. Nyt suhteessa reissataan puolison kanssa ties missä.

Vierailija
7/23 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiskai sitä pari tuntia seurustella jollei ole mitään yksinpuhuttavaakaan silloin juuri

Vierailija
8/23 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en poistu kuin ruokakauppaan joten meidän pitäisi sitten seurustella siellä.

Vierailija
9/23 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en poistu kuin ruokakauppaan joten meidän pitäisi sitten seurustella siellä. Älkää kuitenkaan jääkö keksikäytävälle seurustelemaan, vaan jonnekin nurkkaan menkee

Vierailija
10/23 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kotihiiri olisi kyllä kiva. 

Vierailija
11/23 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ikinä? Kotona viihtyvää sorttia olen arkisin, mutta lomilla haluan kyllä mennä viipottaa.

Vierailija
12/23 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella pieni mahdollisuus edes tavata kyseistä henkilöä eikä sitä henkilöä voi edes tapailla eikä sen kanssa voi seurustella kun ei se mihinkään halua eikä mitään halua tehdä

Vierailija
13/23 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan sitä aina joskus kyläillä jos on hyvännäköinen.

Vierailija
14/23 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tällainen.

Vierailija
15/23 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en poistu kuin ruokakauppaan joten meidän pitäisi sitten seurustella siellä.

Onhan se halvempaa kuin kahvilassa käyminen. Edellyttää tietenkin, että molemmat maksavat omat ostoksensa.

Vierailija
16/23 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se on merkki siitä, että ei ole ihan sinut maailman kanssa, niin haastavaa voisi olla. 

Paitsi toki jos on jokin 800 neliön lukaali keskellä kaunista luonnonmaisemaa kuntosaleineen ja uima-altaineen ja viihdekeskuksineen, mihin sitä sellaisesta poistumaankaan!

Eikö se nimenomaan voi olla merkki, että on sinut maailman kanssa: ei tarvitse siltä mitään ihmeellistä.

Omituisempaa minun mielestä on pakonomainen aistiärsykkeiden kerääminen ikään kuin se olisi jotain "elämää".

Vierailija
17/23 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin koska itsekin olen tosi paljon neljän seinän sisällä jos joitakin poikkeuksia ei oteta huomioon

Vierailija
18/23 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluaisin tavata häntä myös minun luonani ja välillä käydä hänen kanssaan esim. ravintoloissa, keikoilla yms.

Miten se seurustelu edes alkaisi, jos hän olisi linnoittautunut kotiinsa?

Vierailija
19/23 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Emme varmaan tapaisi koskaan, koska en itsekään ole muualla kuin töissä.

Vierailija
20/23 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Miksi alapeukut? Jos itse tykkään matkustella, patikoida, käydä teatterissa, konserteissa, festareilla, taidenäyttelyissä, ravintoloissa, jne. niin miksi ihmeessä menisin yhteen sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ole lainkaan yhteensopiva oman elämäntyylini kanssa. Haluan kumppanin, jonka kanssa voi yhdessä tehdä kivoja juttuja en sellaista, jonka kanssa ollaan loppuelämä kotona tai sitten että ollaan koko ajan erillään.