Syökö jotkut joukot nykyään käpykakkua!
Kommentit (14)
Kyllä, käpykakku on hyvää. Vanhan isäni suuri herkku, vaikka nimensä ei ole Jouko.
Kyllä, ainakin tuo meidän Jouko tykkää käpykakusta.
Hauskoja nämä ihmisenalut, jotka jaksavat ihmetellä toisten syömisiä viikosta toiseen!
Syökö joku jotain? Juoko joku jotain? Syökö tänään? Syökö huomenna? Syökö talvella? Syökö syksyllä?
Minäkään en ole Jouko, mutta syön kyllä käpykakkua, varsinkin jos joku tarjoo...
Mun sukulaisilla oli joku vanhanajan käpykakkuinto, joka vaihtui prinsessakakkuintoon tai leivos.
Minä en ole koskaan maistanut käpykakkua 😭
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja nämä ihmisenalut, jotka jaksavat ihmetellä toisten syömisiä viikosta toiseen!
Syökö joku jotain? Juoko joku jotain? Syökö tänään? Syökö huomenna? Syökö talvella? Syökö syksyllä?
Vian ei tarvitse iso kun se on päässä, kuten aloittajalla joten ihmeteltävää riittänee hautaan saakka...
Jos Jouko ei ole ikinä oppinut leipomaan niin se voi ostaa käpykakun syntymäpäivilleen. Jos Joukolla ei ole ystäviä niin se voi ostaa siilileivoksen, melkein kuin käpykakku, mutta pienempi. Tai ehkä Jouko on niin hyvä leipuri että se tekee itse käpykakun, kaikilta ei onnistu siistin kävyn tekeminen.
Vierailija kirjoitti:
Up 😎
Pup👴🏻🚀
Nimenomaan Joukot pitää käpykakusta.