Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monet ihmiset hyväksyvät homoseksuaalisuuden?

Vierailija
13.01.2026 |

Miksi niin monet ihmiset hyväksyvät homoseksuaalisuuden? En minä ainakaan hyväksy homoja, jotka eivät osaa muuta kuin nussia toisiaan perseeseen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä kaappihomo, ap. Suosittelen hankkimaan apua tuohon pakkomielteeseesi homoja kohtaan niin elämänlaatusi paranee.

Vierailija
2/18 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat median aivopesemiä LAMPAITA, siksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nussikoon kunhan ei minua tule perseeseen panemaan" Ismo Leikolan vitsi.

https://www.youtube.com/watch?v=y6E4Ib25YcA

Vierailija
4/18 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen asian niin, että kun olen peräti kaksi kertaa elämässäni onnistunut ihastumaan ja rakastumaan johonkuhun, en voi tietää, ettenkö voisi ihastua ja rakastua myös vastakkaista sukupuolta olevaan, enkä pitäisi sitä esteenä suhteelle, jos kokisin olevani siinä onnellinen. 

Vierailija
5/18 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet säälittävä kaappihomo, ap. Suosittelen hankkimaan apua tuohon pakkomielteeseesi homoja kohtaan niin elämänlaatusi paranee.

MINÄ EN OLE HOMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
6/18 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta en hyväksyisi, siitä pitäisi olla minulle joku kinkreettinen haitta.

Mikä tällainen voisi olla?

Vierailija
7/18 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelen asian niin, että kun olen peräti kaksi kertaa elämässäni onnistunut ihastumaan ja rakastumaan johonkuhun, en voi tietää, ettenkö voisi ihastua ja rakastua myös vastakkaista sukupuolta olevaan, enkä pitäisi sitä esteenä suhteelle, jos kokisin olevani siinä onnellinen. 

Entä lapseen? Mieti uudestaan.

Vierailija
8/18 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuolla ole merkitystä koska asia ei kosketa millään tavalla. En välitä mitä muut tekevät kunhan eivät tekemisillään häiritse minua. Elämä on paljon helpompaa kun ei tarvitse miettiä turhia.

Vierailija
9/18 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taasen en heterona ymmärrä yhtään miksi kukaan miettisi muiden petipuuhia alkuunkaan, haiskahtaa itseään vihaavan kaappi-ho mon käytökseltä.

Vierailija
10/18 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen hyväksyisi?

Se on luonnossa ilmenevä asia.  Mutta en kannata ns. sukupuolineutraalia avioliittoa.

Vierailija
11/18 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi vastustaa, homoja on aina ollut ja tulee olemaan, hyväksyt sinä sitä tai et.

Vierailija
12/18 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuolla ole merkitystä koska asia ei kosketa millään tavalla. En välitä mitä muut tekevät kunhan eivät tekemisillään häiritse minua. Elämä on paljon helpompaa kun ei tarvitse miettiä turhia.

Koskettaa kaikkia lainsäädännön kautta, olet itsekäs tampio!

Vierailija
13/18 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä, homo vihaamassa muita homoja koska on liian pelkuri toteuttaakseen itseään.

Vierailija
14/18 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä pitäisi vastustaa, homoja on aina ollut ja tulee olemaan, hyväksyt sinä sitä tai et.

Homot hyväksikäyttävät lapsia seksuaalisesti.

Vierailija
15/18 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua huolestuttaa ihmiset jotka projisoi omia häiriintyneitä perversioitaan muihin, ap on merkittävästi epäilyttävämpi kuin ensimmäinenkään homo

Vierailija
16/18 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En minä ainakaan hyväksy homoja, jotka eivät osaa muuta kuin nussia toisiaan perseeseen." 

Eli et saa koskaan suikkareita tai piiskaa? Hitto vie, sun pitää uskaltaa sanoa mitä haluat! Kyllä se siitä! 

Vierailija
17/18 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän sitä tekee heterot, mikset siis vastusta heteroja?

Vierailija
18/18 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et siis tiedä mitä homous edes tarkoittaa mutta vastustat sitä kovasti koska se on helpompaa kuin luetun ymmärtäminen?

Vierailija
19/18 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä, homo vihaamassa muita homoja koska on liian pelkuri toteuttaakseen itseään.

Ja sinä vihaat tuota homoa ihan homona.

Vierailija
20/18 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et siis tiedä mitä homous edes tarkoittaa mutta vastustat sitä kovasti koska se on helpompaa kuin luetun ymmärtäminen?

Homo on ihminen, joka käyttää lapsia seksuaalisesti hyväkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme