Miksi niin monet ihmiset hyväksyvät homoseksuaalisuuden?
Miksi niin monet ihmiset hyväksyvät homoseksuaalisuuden? En minä ainakaan hyväksy homoja, jotka eivät osaa muuta kuin nussia toisiaan perseeseen.
Kommentit (18)
Ovat median aivopesemiä LAMPAITA, siksi!
"Nussikoon kunhan ei minua tule perseeseen panemaan" Ismo Leikolan vitsi.
Minä ajattelen asian niin, että kun olen peräti kaksi kertaa elämässäni onnistunut ihastumaan ja rakastumaan johonkuhun, en voi tietää, ettenkö voisi ihastua ja rakastua myös vastakkaista sukupuolta olevaan, enkä pitäisi sitä esteenä suhteelle, jos kokisin olevani siinä onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Olet säälittävä kaappihomo, ap. Suosittelen hankkimaan apua tuohon pakkomielteeseesi homoja kohtaan niin elämänlaatusi paranee.
MINÄ EN OLE HOMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jotta en hyväksyisi, siitä pitäisi olla minulle joku kinkreettinen haitta.
Mikä tällainen voisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen asian niin, että kun olen peräti kaksi kertaa elämässäni onnistunut ihastumaan ja rakastumaan johonkuhun, en voi tietää, ettenkö voisi ihastua ja rakastua myös vastakkaista sukupuolta olevaan, enkä pitäisi sitä esteenä suhteelle, jos kokisin olevani siinä onnellinen.
Entä lapseen? Mieti uudestaan.
Eipä tuolla ole merkitystä koska asia ei kosketa millään tavalla. En välitä mitä muut tekevät kunhan eivät tekemisillään häiritse minua. Elämä on paljon helpompaa kun ei tarvitse miettiä turhia.
Minä taasen en heterona ymmärrä yhtään miksi kukaan miettisi muiden petipuuhia alkuunkaan, haiskahtaa itseään vihaavan kaappi-ho mon käytökseltä.
Miksen hyväksyisi?
Se on luonnossa ilmenevä asia. Mutta en kannata ns. sukupuolineutraalia avioliittoa.
Miksi sitä pitäisi vastustaa, homoja on aina ollut ja tulee olemaan, hyväksyt sinä sitä tai et.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuolla ole merkitystä koska asia ei kosketa millään tavalla. En välitä mitä muut tekevät kunhan eivät tekemisillään häiritse minua. Elämä on paljon helpompaa kun ei tarvitse miettiä turhia.
Koskettaa kaikkia lainsäädännön kautta, olet itsekäs tampio!
Tyypillistä, homo vihaamassa muita homoja koska on liian pelkuri toteuttaakseen itseään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä pitäisi vastustaa, homoja on aina ollut ja tulee olemaan, hyväksyt sinä sitä tai et.
Homot hyväksikäyttävät lapsia seksuaalisesti.
Enemmän minua huolestuttaa ihmiset jotka projisoi omia häiriintyneitä perversioitaan muihin, ap on merkittävästi epäilyttävämpi kuin ensimmäinenkään homo
"En minä ainakaan hyväksy homoja, jotka eivät osaa muuta kuin nussia toisiaan perseeseen."
Eli et saa koskaan suikkareita tai piiskaa? Hitto vie, sun pitää uskaltaa sanoa mitä haluat! Kyllä se siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän sitä tekee heterot, mikset siis vastusta heteroja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et siis tiedä mitä homous edes tarkoittaa mutta vastustat sitä kovasti koska se on helpompaa kuin luetun ymmärtäminen?
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä, homo vihaamassa muita homoja koska on liian pelkuri toteuttaakseen itseään.
Ja sinä vihaat tuota homoa ihan homona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et siis tiedä mitä homous edes tarkoittaa mutta vastustat sitä kovasti koska se on helpompaa kuin luetun ymmärtäminen?
Homo on ihminen, joka käyttää lapsia seksuaalisesti hyväkseen.
Olet säälittävä kaappihomo, ap. Suosittelen hankkimaan apua tuohon pakkomielteeseesi homoja kohtaan niin elämänlaatusi paranee.