Naiset eivät osaa asioida vessassa. Useassa naistenvessassa on ohje ettei pöntön renkaalla saa seistä
Aikuisia naisia joutuu ohjeistamaan kuin he olisivat apinan tasolla. Miesten vessoissa ei ole ollenkaan ohjeita seinillä
Kommentit (31)
tuo ohje oli 1990 luvulta alkaen rysssssiä varten
Eduskunnassakaan naiset eivät osaa käyttää vielä pönttöä.
Lähi itäläiset nussii kameleita, paskoo reikään huoneen kulmassa ja pyyhii vasemmalla kädellä.
En ole ikinä nähnyt moisia ohjeita yhdessäkään naisten vessassa.
Ap taitaa vaan olla joku onneton mieshiirulainen, joka ei naista saa ja katkerana keksii naisvastaisia satuja.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nuo ohjeet ole noita muualta tulleilta varten.
Oletko räsisti?!
Vierailija kirjoitti:
Sielläkin on muualta tulleita. Sekä edustajina että avustajina.
Ne ohjeet ovat mus limeille tarkoitetut,. Olen nähnyt itse miten seisovatpöntön päällä ja suttaavat koko vessan pöntön.
Tämä siksi kun me olemme kristittyjä ja he jättävät taakseen kaiken lian, myös muualla. Tämän olen nähnyt kansainvälisillä asemilla ja siksi monessa paikassa on valvojat, jotka heti menevät tarkastamaan tilanteen. Voi että.
Vierailija kirjoitti:
Tuo koskee vain vihreiden naisten vessaa, jossa Fatim käy itsekin.
Minkä takia käyt sekä miesten että naisten vessoissa niin laajalti että sinulla on tästä ilmeisen hyväkin yleisnäkemys?
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011560788.html
Kysyn vaan minkä uskoisia nämä suttaajat ovat.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä nähnyt moisia ohjeita yhdessäkään naisten vessassa.
Ap taitaa vaan olla joku onneton mieshiirulainen, joka ei naista saa ja katkerana keksii naisvastaisia satuja.
Kyllä niitä on ollut ainakin, en nyt tarkemmin muista missä... varmaan ihan jossain tuolla ns. tien päällä nähnyt. Ja voisin kuvitella että vaikkapa kylpylöissä ym. missä nämä itäihmeet aikoinaan sankoin joukoin kävivät. Muistatko ikinä lukeneesi esim. siitä miten kusisia jotkut kylpyläaltaatkin oli?
Miksi ihmeessä miesoletettuna käyt naisten vessassa, ap? Ja vielä niin monessa?
Vierailija kirjoitti:
Ne ohjeet ovat mus limeille tarkoitetut,. Olen nähnyt itse miten seisovatpöntön päällä ja suttaavat koko vessan pöntön.
Tämä siksi kun me olemme kristittyjä ja he jättävät taakseen kaiken lian, myös muualla. Tämän olen nähnyt kansainvälisillä asemilla ja siksi monessa paikassa on valvojat, jotka heti menevät tarkastamaan tilanteen. Voi että.
Miksi noin järjetön käytös?
Käskeekö allah toimimaan noin kristittyjä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia käyt sekä miesten että naisten vessoissa niin laajalti että sinulla on tästä ilmeisen hyväkin yleisnäkemys?
Toimin siivousalalla päällikkönä ja asiakkaiden kanssa tehdään tarkistuskierroksia
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011560788.html
Kysyn vaan minkä uskoisia nämä suttaajat ovat.
Perussuomalaisten uskonto jossa palvotaan mestaria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimin siivousalalla päällikkönä ja asiakkaiden kanssa tehdään tarkistuskierroksia
Ap
Trollolloo!
Mitenköhän renkaalla seisominen olisi "siistimpää"? Kusevatko nämä kinttuja pitkin vai sohottavatko sitten kyykyssä kohti vessakopin ovea? Tosi mahtavaa kaikin puolin.
Olisi ihan kaikkien etu, jos vessat edes yritettäiisiin jättää suht siistiin kuntoon seuraavalle. Esim. pytyn vetäminen ei pitäisi olla liikoja vaadittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo koskee vain vihreiden naisten vessaa, jossa Fatim käy itsekin.
Niin no tämähän siinä oli takana. Toivottavasti porsliinit kestää...
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä miesoletettuna käyt naisten vessassa, ap? Ja vielä niin monessa?
Vaihdoin tuossa sukupuolta. Se kävi kätevästi.
Eiköhän nuo ohjeet ole noita muualta tulleilta varten.