Miten vaan tällä palstalla aloittaa, niin aina saa päinvastaisia
mielipiteitä.
Jos alottaa että joku asia harmittaa tms., niin heti ollaan eri mieltä.
Jos taas aloittaa että joku juttu on tosi hyvä, niin ihan päinvastaista - se asia teilataan ja haukutaan.
Onko ihmisillä siis tarve vastata vaan kun on eri mieltä jostain?
Kommentit (3)
ja omalla vastuulla tänne tullaan.
Mutta, joskus ois kiva vähän vakavemminkin kysyä ihan nikittömänä ihmisiltä mielipiteitä eri asioihin ja ongelmiin, saada vähän perspektiiviä... asioita joista ei voi oikein kenenkään kanssa puhua (tai on puhuttu loppuun niitten muutaman tutun kanssa).
Siinä kohtaa rasittaa ja ärsyttää, kun tulee vaan kauhean musta-valkoisia teilausvastauksia. Toki joskus saa hyviä ja rohkaiseviakin kommentteja, tai hyviä ideoita.
Selkeät ilkeilyt ja töksäytykset nyt erottaa, mutta rasittavimpia melkein on nää "muka asialliset" vastaajat, jotka sitten esittää kauhean ehdottomana jotain omaa mielipidettään asiasta (usein niin, että heillä ei siitä mitään omakohtaista todellista kokemusta oikeasti edes ole!)
Jos haluaa asiallisia vastauksia. Tai sit painuu suoraan plussalle tai jollekin toiselle palstalle. Itse olen sitä mieltä että täältä saa parhaat vastaukset juuri niitten vtuillijoiden takia. Mitä kiihkeämpää riitelyä, sitä enemmän kantoja yleensä tippuu. Joskus olen koettanut plussalla jotain filosofista kysellä ja se on aika toivotonta. Kiltti ja kiva konsensus tuppaa vaan mun makuun olemaan vähän tylsää. Kun ne itsestään selvimmät jutut keksi itsekin. Mut sitten kun joku oikein vaivaa aivonystyröitään laittaakseen ihan vaan periaatteesta vastaan, niin voi jopa saada uusiakin ideoita ;).
Kannattaa tuunata vastausta niin ettei sisällä edes piilovittuilua. Jos tuo siis haittaa.