Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvola-th:t! Molemmat vanhemmat neuvolaan, yleistä?

Vierailija
25.09.2008 |

Ihan vauvana oli isä pari kertaa mukana, mutta sen jälkeen minä olen hoitanut kaikki neuvokäynnit. Nyt seuraava eli 4-vuotisneuvola on ensiviikolla ja sopivasti aamukasilta, joten meille molemmille sopisi aika hienosti. Onko hirveän harvinaista, että kaksi aikuista "hössötää" yhden lapsen neuvolakäyntiä? Ts. onko liikaa, jos molemmat tunkee sinne huoneeseen mukaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä koskaan käynyt kahdestaan neuvolassa, mutta mielestäni se on pelkästään positiivinen asia lapsen kannalta,jos molemmat vanhemmat ovat kiinnostuneita lapsensa asioista :D

Vierailija
2/3 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta me ollaan käyty aina kaikki neuvolakäynnit yhdessä, kun on ne lapsetkin yhteisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin 4v-neuvolakäynti tehdään pääosin lapsen kanssa kahdestaan. Siis terkka ja lapsi tekee tehtäviä ja juttuja kahdestaan vanhemman odottaessa käytävällä. Meidän, arka, poika ei siihen suostunut ja olin hänen mukanaan sitten terkan huoneessa. En kyllä tiedä onko joka kunnassa tämänkaltainen neuvola tän ikäisillä. Mietin vain, et aika turhaa se on molempien vanhempien istua käytävällä 1.5h lehteä lukien;)