Täällä yks lisää!
Ylipainoa 20-30kg ja raskaana 4+4... Ja jotenkin psyykkisesti oon jo saanut aiheutettua itselleni kaiken maailman sydämentykytyksiä ja huimausta joista sit painoani syyttelen... Kolmatta odotan ja aloituspaino edellisissä raskauksissa ollut -8kg. Mielialalääkkeet nosti painoa viime vuonna +10kg ja niistä piti hankkiutua eroon ennen raskautta, mut tämä onkin nyt sit yllätysraskaus enkä ehtinyt laihduttaa kun 2-3 kiloa.
Unelmani olis se että raskaudessa tulis vaan alle 10kg ja sit olisinkin lähtöpainoa hoikempi kun olisin synnyttänyt.
Kummassakin raskaudessa tullut tasan 20kg: Ekassa se tuli tasaisesti ja tokassa se tuli lähes yksinomaan rv 30 jälkeen.
Teoriani onkin se, että muhun mahtuu ihan kevyesti 15 litraa turvotusta (ilman mitään diabetestäkin) kun olen näin iso.
Edell raskaudessa söin paljon karkkia ja vauva oli syntyessään lähes 5kg ja epäilen et se johtui osittain näistä karkeista vai sokeriarvot olikin koko raskauden OK.
Tosi paljon olen jotain ryhmää haikaillut! Ja vaikka ihan livetapaamisiakin :-)
Kolmoshaaveilijoiden entinen aktiivi! Ja nyt odottamatta raskaana! Lykkyä pyttyyn, mukavaa matkaa koko 9kk:ksi!
T: toinen entinen haaveilija, nyt rv33+3