Olin Turussa bussipysäkillä ja joku ulkomaalainen kommentoi hämmentyneenä auringonpaistetta
Hän oli luullut että Turussakin on kaamos kun aurinkoa ei ollut näkynyt moniin viikkoihin.
Kommentit (10)
Mä kans aattelin et saastepilvikö se jäi Uudenmaan päälle leijumaan kun ei aurinkoa ole näkynyt pitkään aikaan. Kaikki se lentoliikenteen saaste kun Temu paketit saapuu Helsinki- Vantaalle.
Vierailija kirjoitti:
Rasismia siltä ulkkikselta tietenkin.
Unohtui lisätä tähän sarkasmivaroitus, ja johan ehti upota tosikkoon.
Sitähän on smessa valitettu että vuoden pimeimpänä kuuna ei paista. Nyt paistaa!
Rasssisstinen aurinko häikäisi kunniakansalaista, ei nähnyt kelaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Mä kans aattelin et saastepilvikö se jäi Uudenmaan päälle leijumaan kun ei aurinkoa ole näkynyt pitkään aikaan. Kaikki se lentoliikenteen saaste kun Temu paketit saapuu Helsinki- Vantaalle.
Ei ne italialaista talousjätettä tänne rahtaavat laivatkaan ilman päästöjä kulje...voi osa olla niistäkin peräisin.
Oli ihana käydä lenkillä , täällä turussa, kun kerrankin paistaa, eikä sada niinkuin viimesimmät viikot!
Vierailija kirjoitti:
Rasssisstinen aurinko häikäisi kunniakansalaista, ei nähnyt kelaa enää.
Hyi, hai, te luulla vain!
Vierailija kirjoitti:
Sitähän on smessa valitettu että vuoden pimeimpänä kuuna ei paista. Nyt paistaa!
Aika harvaan paikkaan paistaa, kun ei ole niin aukeita vaan rakennukset/puut varjostavat ja jäällekään ei aurinkoon pääse kun sitä ei ole.
Rasismia siltä ulkkikselta tietenkin.