Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ota lääkkees! Mene hoitoon! Hyppää katolta! Viillä rantees auki! Joelin asiat eivät kuulu sinulle eikä hän edes tunne sinua, tuskin haluaak

Vierailija
10.12.2025 |

Olin saanut tälläistä kommenttia ja huomasin vasta nyt googlen kautta

Tuosta voisi jo tehdä rikosilmoituksen

Ihan oikean rikosilmoituksen

Ensinnäkin tuo mieleltään sairas henkilö joka minua noilla erittäin värikkäillä sanankäänteillä uhkaili ei ole ottanut huomioon että en ole missään vaiheessa sanonut että hänen asiat kuuluisi mulle sen enempää kuin mun asiat sille

Toiseksi miksi hän ei haluaisi tietää kuka olen mä en ole kuka tahansa olen ollut hänen faninsa vuodesta 2021

Kyllä hän haluaa tietää kuka olen onhan hän sentään lukemattomissa haastatteluissa kertonut rakastavansa fanejaan

Niin että sinä uhkailija miten meni noin niinku omasta mielestä kun sait tietää etten ole hullu vaan tuon kyseisen henkilön fani?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mieleltään järkkynyt minua hyvin värikkäin sanankääntein uhkaillut henkilö ei tiedä minusta ja elämästäni yhtään mitään ei hölkäsen pöläystä hän ei tiedä tietääkl Hokka kuka olen

Mutta tod näk haluaa tietää koska on haastatteluissa kertonut että rakastaa fanejaan ja minä en ole kuka tahansa olen hänen faninsa ollut 2021 asti eikä mun tarvitse asiaa todistella

Vierailija
2/5 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, joka täällä on sairas mieleltään, olet sinä juttuinesi. Yhtä hyvin sinusta tämä ihailusi ja paikoitellen jopa sairaiden fantasioidesi kohde voisi tehdä rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta, sen verran sairasta ovat juttusi hänestä paikoitellen olleet. Sillä ihailulla ja fantasioinnillakin on rajansa. Luonnollisestikin, koska sinulta puuttuu kokonaan sairauden tunne, näet ja kuulet muut sairaina, johtuen omasta sairaudestasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jóel Harkimo on harkinnut r-ilmoitusta sanomisistasi eikä halua sinua fanikseen.

Vierailija
4/5 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP psykoosissa👀

Vierailija
5/5 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa, joka täällä on sairas mieleltään, olet sinä juttuinesi. Yhtä hyvin sinusta tämä ihailusi ja paikoitellen jopa sairaiden fantasioidesi kohde voisi tehdä rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta, sen verran sairasta ovat juttusi hänestä paikoitellen olleet. Sillä ihailulla ja fantasioinnillakin on rajansa. Luonnollisestikin, koska sinulta puuttuu kokonaan sairauden tunne, näet ja kuulet muut sairaina, johtuen omasta sairaudestasi. 

Sä et tunne mua ja et tiedä mitä olen joutunut tänä vuonna käymään läpi

Joo no en ehkä ole ihan normaali mutta en myöskään mt ongelmainen

Ja sinähän tässä mieleltäsi sairas olet kun et ymmärrä että itsemurhaan kehoitus on rikos yhtälailla

Tuskin ymmärrät edes sitä että mä olen tuon kyseisen henkilön fani ollut vuodesta 2021

Enhän minä olekaan sitä täällä kuin noin kymmenentuhatta kertaa kertonut ja silti se on sinulle asia jota et vain suostu ymmärtämään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan