Mun exä tulee italialaisen kihlattunsa kanssa jouluksi Suomeen ja tää mimmi tapaa kaikki meidän yhteiset ystävät!
Siis exä tulee esittelemään uutta naistaan meidän yhteisille ystäville ja tuttaville. Mua ahdistaa ja olen raivoissani miksi pitää vain pari vuotta meidän eron jälkeen tuoda se tänne näytille!!!
Kommentit (8)
Inceli taas naisena ja mukana kulkee fantasia italialaisesta tyttöystävästä 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
'No, se on hänen uutta elämänsä.
Oletko sinä mennyt eteenpäin?'
Samat sanat + hy.
Oot vielä nuori,
elä, koe, rakasta. 👋
Exä ei kestänyt et jätin hänet 5 vuoden avoliiton jälkeen. Häipyi sitten ulkomaille mistä löysi tämän naisen.
Aion muistuttaa meidän yhteisiä ystäviä tästä, ennen kuin tapaavat exän ja sen uuden naisen.
Vierailija kirjoitti:
Exä ei kestänyt et jätin hänet 5 vuoden avoliiton jälkeen. Häipyi sitten ulkomaille mistä löysi tämän naisen.
Aion muistuttaa meidän yhteisiä ystäviä tästä, ennen kuin tapaavat exän ja sen uuden naisen.
Joo, joo. Mene nukkumaan, pönttö 😴
Vierailija kirjoitti:
Miksi ystäviäsi pitää muistuttaa?
Miten ajattelit käsitellä omia tunteitasi, jotka kuulostavat voimakkailta ajatellen että itse jätit hänet.
No iteppä läksit, mieti sitä. Exän tekemiset ei enää sulle kuulu etkä voi omia ja määräillä yhteisiä ystäviä.
No, se on hänen uutta elämänsä.
Oletko sinä mennyt eteenpäin?