Jeesus kuoli syntini tähden. Siksi ylistän Häntä.
Kommentit (27)
Sinun jumalasi r**skasi viattoman naisen ja antoi poikansa kuolla tuskallisesti omien harhojensa tähden.
Sosiopaattihan se.
Mitään en ole pyytänyt tekemään, joten en ylistä.
Vierailija kirjoitti:
Sinun jumalasi r**skasi viattoman naisen ja antoi poikansa kuolla tuskallisesti omien harhojensa tähden.
Sosiopaattihan se.
Mun vuoksi ei ole kukaan kuollut. Kamala ajatuskin. Ketään tai mitään en ylistä.
Vierailija kirjoitti:
Sosiopaattihan se.
Vierailija kirjoitti:
Mun vuoksi ei ole kukaan kuollut. Kamala ajatuskin. Ketään tai mitään en ylistä.
Kyllä, Jeesus kuoli juuri sinunkin vuoksesi. Hän sovitti kaikki syntisi verellään ja kuolemallaan. Kun vastaanotat tuon sovituksen koko sydämestäsi, pelastut.
Vierailija kirjoitti:
Sosiopaattihan se.
Vierailija kirjoitti:
Sosiopaattihan se.
Pyhän Hengen pilkkaa ei saa Raamatun mukaan anteeksi. Se on anteeksiantamaton synti. Tiedoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiopaattihan se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Jeesus kuoli juuri sinunkin vuoksesi. Hän sovitti kaikki syntisi verellään ja kuolemallaan. Kun vastaanotat tuon sovituksen koko sydämestäsi, pelastut.
Eri
Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.
En ymmärrä tuota logiikkaa tuossa Jeesuksen tappamisessa. Miksi Jumala ei voinut vaan sanoa, että saatte synnit anteeksi? Miksi joku piti tappaa? Aika pakanallista minusta ihmisuhrit.
Vierailija kirjoitti:
Sosiopaattihan se.
Kun Jeesus palaa Messiaana maan päälle hakemaan omansa, tapahtuu se ryminällä ja alkuaineet hajoavat, taivaiden voimat sekä maan peruspilarit järkkyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiopaattihan se.
Pyhän Hengen pilkkaa ei saa Raamatun mukaan anteeksi. Se on anteeksiantamaton synti. Tiedoksesi.
Faktaa. Vaikka kuinka löisitte alapeukkua.
Halleluja!