Sanna Marinin löperö politiikka imuroi raiskaajia suomeen opiskelun, työn, avuntarpeen verukkeella
Milloin hän ottaa konkreettista vastuuta uhreistaan joita hän on aiheuttanut? Jauhopöly on haihtunut. Selitykset eivät enää riitä.
Odotamme vastaustasi tässä ketjussa.
Kommentit (5)
Laitan popparit uuniin. Minullakin on aikaa odottaa vastausta suoraan lähteestä.
Löperyskin on avuttomuuden liioittelua - Sanna Marin teki suomeen lain että kolmansien maiden opiskelijat saavat tuoda maahan koko perheensä suomen tukien avittamana.
Laita ap tähän ihan eksakti hallituksen päätös, jota tarkoitat. Odotan vastaustasi tässä ketjussa. Jos sut laitettiin lepositeisiin jo tältä päivältä, niin vastaat aamulla.
Sanna ei taida vastata, tai edes ymmärtää mitä odotetaan. Hänelle maahtu = hyvä. Paitsi kun diileri ilmaantuu oven taakse ja haluaakin maksun luonnossa!
Vedä esari päähän ja tukehdu, homo.
Vierailija kirjoitti:
Laita ap tähän ihan eksakti hallituksen päätös, jota tarkoitat. Odotan vastaustasi tässä ketjussa. Jos sut laitettiin lepositeisiin jo tältä päivältä, niin vastaat aamulla.
Et siis osaa googlettaa. Kiva tietää mutta ei yllättävää.
Sanna Marin hoiti Suomen ja Ruotsin NATO- jäsenyyden ja jäsenyyshakemuksen liikkeelle, 70 vuoden ihmettelyn jälkeen. Se on jäänyt parhaiten muistiin mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vedä esari päähän ja tukehdu, homo.
Rauhoitu, olemme jo varjobannattuja.
Jos demarit saisivat päättää mitään valtioita ei olisi ja ihmiset sekoitettaisiin niin ettei etnisiäkään ryhmiä syntyisi. Identiteetti perustuisi johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis osaa googlettaa. Kiva tietää mutta ei yllättävää.
Mä selitän sulle miten google toimii: Siihen pitää ensin kirjoittaa joku prompti, minkä haluaa löytää. Ei voi pelkästään vaan "googlettaa". Eli laitat tähän vaan sen hallituksen päätöksen, niin sit katsotaan. Kai pietarissa netti toimii?
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin hoiti Suomen ja Ruotsin NATO- jäsenyyden ja jäsenyyshakemuksen liikkeelle, 70 vuoden ihmettelyn jälkeen. Se on jäänyt parhaiten muistiin mulle.
PunikkiPM: 'Minun kaudella ei NATO:n liitytä'. Ja sinne mentiin että heilahti, PM:ää ei kuunneltu 🤣
Poistoon