Onko vaaleatukkainen nainen kauneuden perikuva?
Onko blondi nainen maailmassa kauneimpana pidetty? En siis tiedä, mutta tuntuu että vaaleatukkaisuus liitetään kauneuteen jopa Suomessa, saati paikoissa, joissa se on eksoottista. Herrat pitävät vaaleaveriköistä, onko totta?
Kommentit (14)
On totta, jos puhutaan koko maailman mittakaavassa.
On totta, harvinaisin, vaaleus sekä hiuksissa, ihossa että silmissä on harvinaista maailman mittakaavassa eikä ihan niin yleistä kuin luulisi täällä Pohjoismaissakaan. Blondit hiukset, vaalea iho ja siniset silmät on maailman kauneinta.
En naisista tiedä, mutta itse pidän ainakin vaaleista miehistä.
Nainen.
Vierailija kirjoitti:
On totta, harvinaisin, vaaleus sekä hiuksissa, ihossa että silmissä on harvinaista maailman mittakaavassa eikä ihan niin yleistä kuin luulisi täällä Pohjoismaissakaan. Blondit hiukset, vaalea iho ja siniset silmät on maailman kauneinta.
Lasketaanko maantienharmaat hiukset blondiksi?
Vierailija kirjoitti:
En naisista tiedä, mutta itse pidän ainakin vaaleista miehistä.
Nainen.
Sama. Pohjoismaalaisen vaalea sinisilmäinen viikinki. Heikottaa ihan...
Ottomaaneilla oli tarkka hierarkia orjien halutuimmuuden suhteen. Valkoihoinen blondinainen oli ykköspaikalla.
Oman kokemukseni mukaan sitä pidetään kauniina mikä on harvinaista/eksoottista. Minulle vaaleat miehet ovat komeinta mitä tiedän koska itse olen tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen.
Höh. Makuasia. Ja ehkä vähän muotiasiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko maantienharmaat hiukset blondiksi?
Totta kai. Kun Marinkin on entisestä viivasuustaan päätynyt muhkeisiin huuliin, niin kai raidat on aika paljon pienempi muokkaus 😂
Omaa silmää miellyttävät tummar piirteet meikkaamattomana