Ai ei autisteilla muka ole tunteita?
Olen kuullut ja lukenut väitteen, että autisteilla ei olisi tunteita.
Mitä ne raivokohtaukset sitten ovat, jos eivät tunnereaktioita?
Tai itkeä pillittämiset?
Se, että sinun "tunneaistisi" ei kykene havaitsemaan jonkun ihmisen tunnetiloja, ei tarkoita, että hänellä ei olisi niitä tunteita ollenkaan.
Minulle on sanottu, että minua on hyvä kiusta, kun en ikinä suutu. Ja sitten kun suutun, ihmetellään, mitä se nyt raivoaa tai itkee.
t. tunteellinen autisti
Kommentit (24)
Mitä ihmeen 1920-luvun julkaisuja olet oikein lukenut, jos niissä noin sanotaan?
Ne eivät vain kykene näyttämään niitä eivätkä osaa tulkita muiden tunteita, ei kukaan ole sanonut ettei niillä olisi tunteita lol
No minä en ole kuullut. Mutta kun moni unohtaa ettei muita ihmisiä voi kohdella miten tahtoo ja saada niitä kohtauksiaan. Muilla on myös tunteet ja kyllä autistin heitot loukkaa muitakin. Tarpeeksi kun saat niitä raivareita ihmisten ilmoilla, niin muista siellä voi olla sellainen joka vetää turpaan
Vierailija kirjoitti:
No minä en ole kuullut. Mutta kun moni unohtaa ettei muita ihmisiä voi kohdella miten tahtoo ja saada niitä kohtauksiaan. Muilla on myös tunteet ja kyllä autistin heitot loukkaa muitakin. Tarpeeksi kun saat niitä raivareita ihmisten ilmoilla, niin muista siellä voi olla sellainen joka vetää turpaan
Voit sinä saada autistiltakin turpaan, jos tulet aukomaan päätäsi. Minä en saa raivareita tyhjästä. Se, että minulla on elämässäni ollut ihmisiä, joiden mielestä minulle annettuja lupauksia ei tarvitse pitää, koska minulla ei ole tunteita, on p*rseestä.
Kerro autistille äitisi kuolemasta, hänellä ei ilme värähdäkään.
MOT
Vierailija kirjoitti:
Ne eivät vain kykene näyttämään niitä eivätkä osaa tulkita muiden tunteita, ei kukaan ole sanonut ettei niillä olisi tunteita lol
Eli kun neurotyypillinen itkee tai nauraa, hän näyttää sillä tunteitaan, mutta kun autisti itkee tai nauraa, hän vain esittää, mutta ei näytä oikeita tunteitaan?
Tutkimusten mukaan sarjamurhaajat ovat järjestään autisteja juuri siksi ettei heillä ole inhimillisiä sosiaalisia tunteita toisia ihmisiä kohtaan.
https://www.washingtonpost.com/news/morning-mix/wp/2014/05/21/study-fin…
Vierailija kirjoitti:
Jos metsässä puu kaatuu eikä kukaan ole kuulemassa niin lähteekö siitä ääni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun neurotyypillinen itkee tai nauraa, hän näyttää sillä tunteitaan, mutta kun autisti itkee tai nauraa, hän vain esittää, mutta ei näytä oikeita tunteitaan?
Käsittääkseni te autistìvammaiset nimenomaan ns maskaatte kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
MOT
Mutta kun jossain paskassa animessa joku kissa kuolee niin autistin pitää päästä terapiaan trauman takia.
Vierailija kirjoitti:
MOT
Jos hän ei tuntenut äitiäsi, hänellä ei ehkä herää siinä tilanteessa tunteita. Voi olla, että tunteet tulevat myöhemmin. Voi myös olla, että hän suhtautuu kuolemaan hyvin rationaalisesti ja siksi se ei siksi herätä hänessä tunteita.
Tai hän ei vaan ilmaise tunteitaan ilmeillään. Jotkut autistit todella ovat hyvin ilmeettömiä, ja se ei tarkoita tunteettomuutta.
Nykypäivän autistit ovat vain vinoon kasvatettuja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan sarjamurhaajat ovat järjestään autisteja juuri siksi ettei heillä ole inhimillisiä sosiaalisia tunteita toisia ihmisiä kohtaan.
On niitä tunteita. Mutta välillä normaali ystävällisyys on heidän mielestään mielistelyä.
Vierailija kirjoitti:
Se, että on olemassa mustia kissoja on musta, ei tarkoita, että kaikki kissat olisivat mustia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MOTMutta kun jossain paskassa animessa joku kissa kuolee niin autistin pitää päästä terapiaan trauman takia.
Kissa ja koira on tärkeitä. Ihmiset sivuhahmoja.
Psykopaatti aloittanut ketjun viihdyttääkseen itseään.
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivän autistit ovat vain vinoon kasvatettuja lapsia.
Kysy vanhemmiltani, miksi he kasvattivat minut vinoon ja muut lapsensa suoraan.
t. autisti 56v
Ei ole.