Henkisesti terve ihminen ei nosta tukia elääkseen
Kommentit (23)
Joten kaikki eläkeläiset ovat henkisesti sairaita.
Höpsö ap. Etkö ole huomannut että oikeistohallitus pilasi Suomen ja töitä ei ole. Työttömiä kyllä riittää.
En olekaan henkisesti terve, löytyy useita mielensairauksia.
Päinvastoin, henkilö joka ei hae tukia vaikka olisi oikeus, ei voi olla henkisesti terve tai ainakin hän on aika saakelin tyhmä. Miksiköhän me veroja maksetaan.
No jos tekijä on sairas niin sittenhän ne tukianomukset ovat kaksin verroin tärkeämpiä tehdä ja myös saada.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tukia eläkeläiset nostaa ?
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki yrittäjät. Yritystyet on suurin menoerä heti sosiaaliturvan jälkeen. Myös ap:lle on maksettu sosiaaliturvaa ja maksetaan parhaillaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläke on palkansaajien maksama sosiaalituki. Raukathan kuolisi nälkään ilman palkansaajia.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, henkilö joka ei hae tukia vaikka olisi oikeus, ei voi olla henkisesti terve tai ainakin hän on aika saakelin tyhmä. Miksiköhän me veroja maksetaan.
Ei tukien nostajat mitään veroja maksa, päin vastoin kuluttavat niitä kaksin käsin.
Nii, aattele. Työkyvyttömyys- ja sairaseläkeläisetkin jonottaa työpaikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Eikä sopeutumisrahaa.
Niinpä .Sairaat hakee sitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tukien nostajat mitään veroja maksa, päin vastoin kuluttavat niitä kaksin käsin.
Sama koskee eläkeläisiä eli sosiaalitukien nostajia.
Se henkisesti terve ihminen voi olla fyysisesti liian sairas työskentelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläkettä. Muiden maksamaa rahaa. Omasta paikastakin menee monta sataa joka kuukausi vieraiden eläkeläisten elatukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläke on palkansaajien maksama sosiaalituki. Raukathan kuolisi nälkään ilman palkansaajia.
Olen eläkeläinen ja olen varma, että maksan joka kuukausi enemmän veroja kuin sinä saat palkkaa, tai todennäköisesti tukia.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kaikki "suurten ikäluokkien" kiilusilmäiset demaripirut ja muut stallarit, jotka eivät ole edes itse maksaneet eläkkeitään, vaan kuppaavat ne lapsiltaan, kusevat silmille ja kengille kiitoksena siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eläkeläinen ja olen varma, että maksan joka kuukausi enemmän veroja kuin sinä saat palkkaa, tai todennäköisesti tukia.
Verot voisi vähentää eläkkeestä suoraan ja maksaa vain sen netin. Eivät pääsisi kikkailemaan kotitalousvähennysten, yms. kanssa.
Olen henkisesti kunnossa, fyysisesti en. Silti haen moneen työpaikkaan kuukaudessa. Kerro minulle mihin voin päästä niin lähden heti.
Henkisesti terve ihminen ei tee näitä älyvapaita aloituksia.