olen juonut kaljaa about 72 000-75 000 e edestä viimeisen 19 vuoden aikana vähintään
olen juonut kaljaa about 72 000-75 000 e edestä viimeisen 19 vuoden aikana vähintään
eli olisin voinut olla nuo vuodet raittiina ja säästää rahaa ja ostaa vaikka 7 kpl harley davidsoneja tai ostaa jonkun asuntovenee Aasiaan tai jotain muuta
nyt on velkaakin 45 000 e ja työtön
tv Andy the LoserMind
Kommentit (8)
Laskin oman summani että korkeintaan 25 tonnia. Ja exien kanssa olen pämpännyt kotona. Baarissa tosi vähän käynyt.
Mutta voihan toi summa olla enemmänkin. On joskus ollut viikkojenkin putkia, mutta keskimääräisesti laskin että noin kahdesti viikossa on tullut kännit rykäistyä ja aina mahdollisimman edullisesti. Pitää muistaa että 2000-luvun alussa olut oli tosi halpaa. Mäyris lähti noin vitosella.
Ja on niitä missä olen ollut juomatta kolmekin vuotta.
12 000e on varmasti oikea summa mun elimistön kohdalta, kun exät on aina olleet kovimpia loppasuita ja baarirituja juomaan.
Vieläkö sitä juomatonta juomaa on aapee?
Sanoisin andylle lohdutuksena että aika mälsää olisi ollut yksin oleilla selvinpäin jotain mopoa säästellen. Kyllä tossa on tullut se paras hyöty elämässä otettua ja ilo irti.
En oikein näe että mikään kirkkoelämä olisi se juttu, jos tykkää olla humalassa.
Mullapa on mennyt 5 donaa eli dounaria eli tonttua yhdessä illassa bordellissa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin andylle lohdutuksena että aika mälsää olisi ollut yksin oleilla selvinpäin jotain mopoa säästellen. Kyllä tossa on tullut se paras hyöty elämässä otettua ja ilo irti.
En oikein näe että mikään kirkkoelämä olisi se juttu, jos tykkää olla humalassa.
Tämä kaveri on istunut kotonaan ja juonut kaiken siellä. Hatunnosto, ettei ole hauskanpidolla pilattu hyviä systeemejä.
ja juomisen aloitin vasta 36 vuotiaana, silloin olin vielä hyvässä kunnossakin, kävin salilla 5 kertaa viikossa. mutta aloin lipitteleee kaljaa kun työ ja puntti ja yskinolo netissä alko maistua tylsältä, ja suurin osa kaljasta olen mättänyt tosiaan YKSIN KOTONA, en missään pubeissa ollenkaan. en ole kiinnostunut mistään pubeista tai yökerhoista.
ap