Menikö jollekkin läpi Auerin lasten sijaisäidin marttyyri esitys?
Uskoiko av-mammat tuon muijan esityksen? Siinäpä se kysymys jo olikin.
Kommentit (21)
Ottakaa nyt siitäkin stressiä. Enpä ole itse seurannut.
Miksi uskoisin? Jo vuosia sitten oli päivän selvää että ovat ahneuksissaan syöttäneet lapsille tätä mielikuvuksellista tarinaa siitä, kuinka heitä on hyväksikäytetty ettei vain pariskunnan hyvät tienestit katkea.
En osaa sanoa kuka puhuu totta. Jos nämä sijaisvanhemmat eivät puhu, he syyllistyvät RIKOKSEEN, se täytyy muistaa. Lasten muistikuvat lapsuudesta taas voivat olla muiden syiden takia värittyneitä (ottamatta kantaa ovatko he seksuaalirikosten uhreja).
Vierailija kirjoitti:
Kuka muu täällä on puhunut stressistä kuin sinä? Tämä on tietääkseni keskustelupalsta, ymmärrätkö sä mitä kyseinen käsite tarkoittaa?
Ihan uskottavalta kuulosti. Siinä perheessä on jotain todella pielessä, ei ihme jos lasten puheista ei saa tolkkua onko valhetta vai totta. Luulisi ammattilaisten saavan selville.
Vierailija kirjoitti:
Olet selvästi eksynyt ihan väärään paikkaan jos koet keskustelun stressiksi. 😂 Vai saako ihmiset kenties puhua vain aiheista jotka sinua kiinnostaa? Narcissistic much?
Lapset ovat käyttäytyneet tosi oudosti isän menetyksen jälkeen. Ja edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat käyttäytyneet tosi oudosti isän menetyksen jälkeen. Ja edelleen.
Ei lie ihmeellinen asia. Sen sijaan tämän sijaisperheen aikuisten käytös minua oudoksuttaa hyvinkin paljon. Lasten oudon käytöksen ymmärtää jokainen, näiden sijaisvanhempien käytös on käsittämätöntä.
Kiistatonta lienee että ovat kohdelleet lapsia huonosti: ruokaa rajoitettu, henkistä väkivaltaa (manataan pahaa henkeä pois jne), fyysistä satuttamista (jalan haavoihin muurahaishappoa vaikka lapsi kiljuu että sattuu - syylään muurahaishappo ei satu), eivät ole saaneet kotiavainta ja eivät peseytyä kodissaan.
Lapsilta on perustarpeet kiisetty, saati sitten ylevämmät henkiset tarpeet, kuten rakkaus ja hyväksyntä. Ei mun muuta tarvitse tietääkään. Itse uskon että sijaisvanhemmilla on ollut rahallinen intressi kuulla näitä tarinoita ja minusta on kylmäävää että sijaisisän kuvaamaa "haastattelumateriaalia" on käytetty oikeudessa todisteena. Huh huh!
Sijaisäiti tehnyt selkeästi syntipukin vanhimmasta tyttärestä...
Valkoritarit on aina kauniimman naisen puolella.
Saisivat saada tuomion nämä sijaisvanhemmat. Rahankiilto ollut silmissä ja hieno paatti ostettu hoitoon tarkoitetulla rahalla. Tämä ollut alusta lähtien selvää että sijaisvanhemmat puhuvat potaskaa.
siis ei avaimia kotiin! Ja ei saa käydä jääkaapilla. Suihku? Ihan järkkyy.
Vierailija kirjoitti:
Valkoritarit on aina kauniimman naisen puolella.
Näinkö ainä siis toimit? Aika sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Saisivat saada tuomion nämä sijaisvanhemmat. Rahankiilto ollut silmissä ja hieno paatti ostettu hoitoon tarkoitetulla rahalla. Tämä ollut alusta lähtien selvää että sijaisvanhemmat puhuvat potaskaa.
No mutta ostihan sijaisäiti kerran jäätelön sen yhden lapsen kouluretkelle. 😂 Että kyllähän sitä rahaa käytettiin selvästi myös lapsiin. 😂
Vierailija kirjoitti:
siis ei avaimia kotiin! Ja ei saa käydä jääkaapilla. Suihku? Ihan järkkyy.
Sijaisvanhemmat syytteeseen lasten vuosia kestäneestä kaltoin kohtelusta. Karmeaa! Ja syyte poliisille myös, joka ei ole aloittanut tutkintaa kun LS on tehnyt rikosilmoituksen sijaisperheestä.
Ovatko nämä lapset (tai Anneli) kertaakaan tuoneet esiin esim. pelkoa, että aikoinaan talossa käynyt huppumies, "joka murhasi isän", ilmestyisi taas. Tai olisivat tuohduksissaan, kun murhamies on edelleen vapaalla jalalla.
Eipä ole tuntunut olevan huolta siitä? Jos olisin vastaavassa tilanteessa (enkä aidosti tietäisi kuka on tekijä), parkuisin koko ajan sitä miten ei olla päästy murhaajan jäljille.
Kuulosti siltä, että aluksi on ollut vain taitamattomuutta ja tottumattomuutta lapsiin (esim noudatetaan samaa nukkumaanmenoaikaa kuin pienten lasten yksikössä), mutta jotenkin koko homma on lähtenyt kieroutumaan ja rahat siihen päälle.
Koko homma on niin sakeaa, että jätän suosiolla ammattilaisille.