Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä tilanteessa?

Vierailija
09.12.2025 |

Eli vanhemmat aiheuttaneet paljon traumoja lapsuudessa mitkä nyt aikuisiällä nousee pintaan elämäntilanteen myötä. Terapia pakollinen mikäli haluaa näiden yli... vanhemmat eivät suostu maksamaan terapiaa aiheuttamistaan henkisistä vahingoista jne...

Mikä avuksi? Olen puun ja kuoren välissä. Minulla on tyttö ja hän kärsii mikäli en hoida itseäni

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristä

Vierailija
2/18 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos sun tyttö saa traumat sinusta, niin muista maksaa kaikki hänen terapiansa - vielä vaikka aikuisenakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos sun tyttö saa traumat sinusta, niin muista maksaa kaikki hänen terapiansa - vielä vaikka aikuisenakin. 

Tuskin saa sillä toimin eritavalla mitä vanhempani

Vierailija
4/18 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vanhemmistasi rikosilmoitus ja haasta oikeuteen. Vaadi korvaukset, mutta varaudu juristin palkkioihin.

Vierailija
5/18 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa🥱 Tapa se toikin kinuta helppoa rahaa muilta, sen sijaan, että itse tekisi jotain niiden rahojensa eteen ... Mietis miten sinä traumatisoit omat vanhempasi? ... Alahan kaivamaan kuvetta kustantaaksesi heidän terapiamaksunsa ... 

Vierailija
6/18 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikuinen ja omillasi, vaikka se ei ehkä oikeudenmukaiselta tunnukaan. Koska et ole enää lapsi, sinun on itse otettava vastuu siitä miten käsittelet traumasi ja rahoitat hoitokulut. Vanhempien kanssa ei tarvitse olka yhteydessä.

Vierailija
7/18 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalista hyväksikäyttöä ja pahoinpitelyä ollut. Eikö ne ole tarpeeksi pahoja asioita teistä jotka täällä v*ttuilette?

Vierailija
8/18 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa🥱 Tapa se toikin kinuta helppoa rahaa muilta, sen sijaan, että itse tekisi jotain niiden rahojensa eteen ... Mietis miten sinä traumatisoit omat vanhempasi? ... Alahan kaivamaan kuvetta kustantaaksesi heidän terapiamaksunsa ... 

Taidat itse olla lastesi traumatisoija niin puollat sillä pahantekijöitä. Pissapää

Vierailija
9/18 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän katkaisin välit jo 20 vuotta sitten kun selvisi myös vakavia asioita vanhemmistani. Se on paras mitä voit tehdä päästäksesi elämässäsi eteenpäin. Aika parantaa,kokemuksesta puhun.

Vierailija
10/18 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli aiheutat tyttärellesi ns. parempia traumoja?

Vierailija
11/18 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole mahdollista itse maksaa? Löytyisikö seurakunnalta ilmaista/edullista apua? 

Tai googleta MIELI Kriisipuhelin, ja aloita soittamalla sinne. 

Vanhempiin katkaisisin välit kokonaan, jos aiheuttavat edelleen pahaa mieltä.

Hyvä kun mietit avun hakemista, tsemppiä!

Vierailija
12/18 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalista hyväksikäyttöä ja pahoinpitelyä ollut. Eikö ne ole tarpeeksi pahoja asioita teistä jotka täällä v*ttuilette?

Näistä on siis oikeutta käyty? Tuolloin jo sait korvauksia? 

Vierailija
13/18 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet puhumaan lääkärille ja pyydät saada jutella psykosairaanhoitajan kanssa. Hoituu ihan julkisella puolella.

Vierailija
14/18 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koska niistä en koskaan lapsena uskaltanut puhua kellekään. 

Ap

Vierailija
15/18 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat itse sen terapiasi.

Vierailija
16/18 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mikä avuksi? Olen puun ja kuoren välissä. Minulla on tyttö ja hän kärsii mikäli en hoida itseäni"

Saa traumoja ihan varmasti kun itse olet sitä mieltä että kärsii.

Vierailija
17/18 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koska niistä en koskaan lapsena uskaltanut puhua kellekään. 

Ap

Kyllä sä vieläkin voit niistä tehdä rikosilmoituksen.

Vierailija
18/18 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse olla lastesi traumatisoija niin puollat sillä pahantekijöitä. Pissapää

Et sitten tuon parempaa kyennyt traumatisoituneista aivoistasi tuottamaan, kun et saa itsellesi mieluisaa vastausta?😆 Sinä tässä se pissapää olet, sekä vieläpä ilmeisen persaukinen pissapää, kun nyt pitää oikein lapsuusajan traumojen varjolla päästä vanhempien lompakolle😂😂😂 Ihan oikeasti: KASVA AIKUISEKSI!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan