Ketä vasemmistolaiset vihaa ja syyttää seuraavan hallituksen aikana?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ei vasemmiston edustajien pakko ole vihata ketään. Puolueista vain persujen suosio perustuu siihen että vihaavat muita, olivat sitten oppositiossa tai hallituksessa.
Ilmeisesti persuhullu ei itse ymmärrä kirjoitelmiensa ristiriitoja. Skitsofrenia?
Vierailija kirjoitti:
Ei vasemmiston edustajien pakko ole vihata ketään. Puolueista vain persujen suosio perustuu siihen että vihaavat muita, olivat sitten oppositiossa tai hallituksessa.
Ei vasemmistolla ole muuta poliittista agendaa kuin persujen vihaaminen. Kauan sitten on lopetettu puheet yhteiskunnan heikoimpien tukemisesta ja keskitytty syyttämään persuja rikollisiksi ja ties miksi, yhteiskunnan pohjasakaksi.
Eihän persujakaan ole hallituksen vaihtuminen estänyt, edelleen syyttävät Sannaa kaikesta auringon laskusta lähtien. Heidän omat ilmeisesti niin tunareita, että heillä ei voi ajatella olevan kykyä vaikuttaa mihinkään.
Varmaan taas vasemmisto tutkii jotain kravatteja, ettei niissä ole vääriä kuvioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti persuhullu ei itse ymmärrä kirjoitelmiensa ristiriitoja. Skitsofrenia?
Onko käynyt mielessä että tällä palstalla saattaisi olla muitakin persujen kritisoijia kuin se yksi? En minä pidä kaikista vassareidenkaan jutuista, heidän ääripäänsä väkivalta pitäisi tuomita yhtä lailla.
Yllättävää kyllä, mutta hollantilaisia. Tämä sovittiin syksyllä pitkän väännön jälkeen, kun puolet halusi vihata ranskalaisia ja puolet hollantilaisia. Vasemmisto lähes hajosi tämän takia, eri osapuolia syytettiin lipposvastaisiksi ja postilaatikkoihin liimattiin Kataisen kuvia, se oli kamalaa ja turvatonta aikaa.
Toisinaan niinkin, että viha ja syyttely on ansaittua ja normaalin ihmisen reaktio vihaa ja syyttelyä aiheuttaviin tekoihin.
Muuten tuo vassarin hokeminen aina ja kaikkeen ei kerro hyvää tekijästään.
Vihervasemmisto ei kykene muuhun kuin räkättämiseen ja aina ensimmäisenä haukkuvat persuja.
Itse odotan tätä hyvin innolla. Mitenköhän vasukit jakaa sitä rahaa ja kaikkea kivaa kaikille kun RAHAA EI OLE.
Ja sekin tulee olemaan mielenkiintoista että edellistä hallitusta ei mitenkään mistään voi syyttää vrt. mitä olemme Marinin sekoiluista heiltä nyt kuulleet. Jokainen hallitus aloittaa ihan puhtaalta pöydältä, vai mitä?
Persut on hallituksessa nyt ja eivät toki ketään vihaa ja syyttele.
EIKU!