Sain älykkyystestistä 115, olen siis jo melkein Mensa-ainesta. Jos nyt harjoittelen ahkerasti älykkyystesteillä, voin päästä Mensaan
ja tulla huippuälykkääksi. Harjoitus tekee mestarin.
Kommentit (8)
Mensan testeihin voi harjoitella. Eivät ole päteviä testejä.
Vierailija kirjoitti:
mikäs se mensan raja on?
130
Vierailija kirjoitti:
mikäs se mensan raja on?
Jengi on niin tyhmää, ettei osaa googlettaa...
Suomen Mensa ry:n käyttämän älykkyystestin keskihajonta on 15. Jotta älykkyystestin tulos olisi parempi kuin 98 % väestöstä, tulee testissä saavutetun älykkyysosamäärän eli ÄO:n olla suurempi kuin 130.
Minulla on ollut tuota luokkaa parikymmentä vuotta ,kun olen tehnyt kymmenen vuoden välein. Ei se muuksi muutu ,,,nyt lähentelen kahdeksaa kymppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikäs se mensan raja on?
Suomen Mensa ry:n käyttämän älykkyystestin keskihajonta on 15. Jotta älykkyystestin tulos olisi parempi kuin 98 % väestöstä, tulee testissä saavutetun älykkyysosamäärän eli ÄO:n olla suurempi kuin 130.
On joskus tehnyt kotona testin aikarajan sisällä reippaasti. Tulos150 jotain. Kotona tehty on ihan eri juttu kuin virallinen testi. Virallisessa testissä en ole käynyt. Akateeminen tutkinto kyllä kertoo, mikä mä oon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikäs se mensan raja on?
On joskus tehnyt kotona testin aikarajan sisällä reippaasti. Tulos150 jotain. Kotona tehty on ihan eri juttu kuin virallinen testi. Virallisessa testissä en ole käynyt. Akateeminen tutkinto kyllä kertoo, mikä mä oon.
Korjaus. Sulla on nolla liikaa tuossa perässä.
Siis virallisesta älykkyystestistä vai minkälaisesta?
mikäs se mensan raja on?