Uusi patteri-Tesla 36 tonnia
Kommentit (19)
Apllä ei ole varaa edes vaikka maksais 3600e🤣
Vierailija kirjoitti:
Paljonko bensa-Tesla maksaa?
Yhtä paljon kuin yö äitisi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Apllä ei ole varaa edes vaikka maksais 3600e🤣
Voi hyvinkin olla varaa, mutta on varmaan myös järkeä ja jättää siksi ostamatta patteriauton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko bensa-Tesla maksaa?
Yhtä paljon kuin yö äitisi kanssa.
Oho, onpa edullinen.
Minä ajan sähköautolla työmatkat 80 kilometriä suuntaan eikä ole varaa olla ilman sitä.
Lähtöhinta laitettu siihen mihin uuden 60k€ maksavan teslan hinta romahtaa kahdessa vuodessa. Ihan hyvä taktiikka.
Mitä sä sillä teet, kun vanhakin toimii aivan hyvin?
En ottaisi natsipulkkaa edes ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti: Minä ajan sähköautolla työmatkat 80 kilometriä suuntaan eikä ole varaa olla ilman sitä.
Niin, ja housuihin kuseminen lämmittää vain hetken. Sulla on ensi maaliskuussa suolavettä patterikotelossa ja akkuremontti maksaa tuplaten koslan arvon. Ja tietty velkaa on muutama kymppitonni.
Jäätävän halpa, vertaa mihin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ulosajettuna 20 tonnia
Ulosajoja varten on vakuutus.
Noo. Itse asiassa se maksaa 37 ke. Tuohon pitää lisätä vielä päälle talvirenkaat. Jos ostaa pätkissä, niin toki myös rahoituskulut. Äkkiä ollaan päälle 40 ke.
36k€ uutena ja 2v kuluttua 15k€. Alkaa kuulostamaan jo houkuttelevalta jos 2v odottaa 🤔
Vierailija kirjoitti:
36k€ uutena ja 2v kuluttua 15k€. Alkaa kuulostamaan jo houkuttelevalta jos 2v odottaa 🤔
Uudessa neljä vuotta takuuta mikä näissä aika oleellista.
Niinhän siinä taitaa käydä taas. Toi 36t€ maksava tosin 200km pienempi range ja muutenkin karsittu penkeissä ja muussa. Halpuutettu karvalakkimalli.