Lasten pahoinvointi johtuukin liiasta hyysäämisestä!
Kommentit (9)
Professori Liisa Keltikangas-Järvinen tuumasi aikoinaan Punaisessa langassa ettei lapsia voi hemmotella pilalle!
Tuohon olen aina uskonut ja sain vain vahvistusta.
Kun hemmottelemme heitä, silti kasvatus ja rajat, hekin ehkä auttavat meitä vanhoina!
Laiskojen vanhempien hokema ajatuksesi. Lapsi ei koskaan saa liikaa rakkautta ja hellyyttä, passaamista!
Juuri tein voileivät pojalle12v. enkä todella usko sen tekevän pahaa.
Hänellä on myös hommia jotka tekee, mutta tårkeimpänä koulunkäynti ja hyvät numerot että pärjää elämässään. Siihen asti äiti auttaa!
Keltinkankaalla voi olla omat ajatuksensa. Minä en niihin usko. Sen sijaan pienen lapsen pitää saada olla pieni lapsi. Teini-ikäisen pitää minusta olla teini-ikäinen, joka tekee osansa mm. kotitöistä.
Ja osittain olen hän kanssaan samaa mieltä vaikka ensin kaikki karvat nousivat pystyyn.
Hänen ajatuksensa ovat mielenkiintoisi, tulevathan ne ihan muualta kuin ammattikasvattajalta.
ap
Kun on elänyt pumpulissa, voi tosielämä tuntua ylitsepääsemättömän vaikealta. Oho, kaikki elämässä ei olekaan kivaa ja mukavaa. Ei ole koettu niitä pettymyksiä.
kuohuntaa herättävän artikkelin kotihoidontuesta - valitettavasti en muista mitä siinä sanoi, muistan vaan etät antoi pohdittavaa.
Kyllä sitä voi lelliä mutta lapsen täytyy oppia asioita itse tekemällä
Koulussa väsätään portfolioita yms. ja lapsen annetaan ymmärtää, että sinusta on vaikka mihin, jos vain yrität. Ja totuus on kuitenkin se, että kaikista ei ole kaikkeen.
johtuu siitä, ettei lasten anneta olla lapsia
toisaalta olet oikeassa, lasten perusoikeuksiin kuuluu mm hyppiä vesilätäköissä