Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei nyt on maailmanlopun tilanteet, tilasin kaalimadolta leluja, no pakettiautomaatti oli täynnä ja ne uudelleenohjataan postiin.

Vierailija
02.12.2025 |

Miten ihmeessä kehtaan hakea ne? Tää on mun eka kerta siis kun tilailen tällasii leluja, onko se paketti minkä näkönen, lukeeko kaalimatoa jossakin? Oli vaan hyvät tarjoukset sillon black friday päivinä niin en malttanut olla tilaamatta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne lähetä sellaisessa huomaamattomassa pakkauksessa, jossa ei lue lähettäjää?

Vierailija
2/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne lähetä sellaisessa huomaamattomassa pakkauksessa, jossa ei lue lähettäjää?

No toivottavasti näin. En tullut ajatelleksikkaan että uudelleenohjaisi pakettiautomaatista postiin niin en silloin välittänyt miltä paketti näyttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt postiemännältä/isännältä että haluutko tulla testaileen näitä leluja mun kanssa myöhemmin ja isket silmää.

Vierailija
4/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono bisnesmalli olisi jos lähettäisivät jossain "TÄSSÄ MENEE SEKSILELUJA" -laatikossa. Oikein diskreettejä paketteja ovat ainakin itsellä olleet aina kun olen jostain tilannut. 

Vierailija
5/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan vaan ruskea laatikko, ei siinä mitään lue. Vaikka lukisikin, niin mitä sitten? Tuossa just eräänä päivänä nainen haki sellaisen pienen paketin ja hymyili niin jännittävän odottavasti, ettei jäänyt epäselväksi.

Vierailija
6/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi kaali tuli muttei mato?

Vierailija
7/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ne Postissa tietää kun se on niin "huomaamaton" lähetys, mokoma perverssi 😆

Vierailija
8/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä sama aloitus? Kaikki tietää jo että lähetys tulee ihan tavallisessa paketissa ja lähettäjä on useimmiten ihan eriniminen firma kuin mikä itse nettikaupan nimi on.

Vierailija
9/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole nykyään ihan normikamaa siinä kuin torkkupeitot ja akkulaturit? Siis ainakin tuuttien mukaan.

Vierailija
10/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee neutraalissa paketissa eri lähettäjänimellä, mutta kyllähän postin työntekijä tunnistaa nimen ainakin jos on itse tilanut samasta firmasta.

Vierailija
11/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee neutraalissa paketissa eri lähettäjänimellä, mutta kyllähän postin työntekijä tunnistaa nimen ainakin jos on itse tilanut samasta firmasta.

Katsooko ne sen nimen myös? Eikö ne vaan kato sitä koodia mikä siinä paketissa on liimattuna kylkeen?

Vierailija
12/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosiaan että pakettien hyllyttäjä ja luovuttaja ehtivät katsoa ja tutkia pakettien tietoje sen tarkemmin muuta kuin lukevat skannerilla paketin koodit.

Vierailija
13/13 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosiaan että pakettien hyllyttäjä ja luovuttaja ehtivät katsoa ja tutkia pakettien tietoje sen tarkemmin muuta kuin lukevat skannerilla paketin koodit.

En luule vaan tiedän, tosin muusta yhteydestä, että tuttu nimi pomppaa silmiin vaikkei sitä erityisesti katsoisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi