Hain pakettiautomaatista tänään saksasta tilaamani oluet ja viinit, mitäs siihen sanotte?
Yli puolet halvemmalla kuin suomesta ostettuna, kuljetushinta mukaanlukien
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Sanon että kuinka paljon pitää vetää olutta ja viiniä, että sitä lähtee tilaamaan Saksasta, koska "saa halvemmalla"?
Oluissa päiväykset 27 vuoteen asti, viinit kans kestää pitkään, ei niitä yhdessä viikossa vedetä, kyllä nämä puoli vuotta vähintään kestää. t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Halvin alkoholi on tehdä hyvää kiljua kotona. Sekoita se greippilimsaan: itse tehtyä lonkeroa ämpärikaupalla eikä tarvitse orjuuttaa itseään tölkkirallilla.
Hyvä idea, mutta koko asunto haisee hiivasokerille kun käyttää viinejä. Pitäisi olla joku eristetty lämmin tila.
AP miten tuo käytännössä toteutui? Pitikö kuljetusfirma tilata erikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvin alkoholi on tehdä hyvää kiljua kotona. Sekoita se greippilimsaan: itse tehtyä lonkeroa ämpärikaupalla eikä tarvitse orjuuttaa itseään tölkkirallilla.
Hyvä idea, mutta koko asunto haisee hiivasokerille kun käyttää viinejä. Pitäisi olla joku eristetty lämmin tila.
Kilju käy parhaiten jossain kylmässä eteisessä 15-18 asteessa.
Vierailija kirjoitti:
Sanon että kuinka paljon pitää vetää olutta ja viiniä, että sitä lähtee tilaamaan Saksasta, koska "saa halvemmalla"?
Viineissä riittää, että haluaa jotain kelvollista. Alkon valikoima on susipaska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oluissa päiväykset 27 vuoteen asti, viinit kans kestää pitkään, ei niitä yhdessä viikossa vedetä, kyllä nämä puoli vuotta vähintään kestää. t. Ap
Ja miksi se puolen vuoden satsi pitää tilata Saksasta eikä sitä voi hakea Alkosta?
Mä ostan viereisestä s marketista ne oluet mitä juon, hintaa niille en tiedä, eikä kiinnosta. M43
Vierailija kirjoitti:
AP miten tuo käytännössä toteutui? Pitikö kuljetusfirma tilata erikseen?
Itse tilaan alks.fi juomat, kuljetuksen fransberg.fi. Maksun jälkeen saat sähköpostiin tilaustiedot, siitä selviää tiedot, mitkä laitat fransbergille. Kuljetushinnat näkyy fransbergin sivuilla.
Alkoholismin merkki jos on isoa statusta ja stetsoninheilautuksen paikka miten ollaan saatu myrkkyä keholle ja HALVALLA
Olisi tullut vielä halvemmaksi olla niitä tilaamatta 😁
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää aina kuvitella, että tilaaja juo kaiken yksin? Meillä ainakin tarjotaan vieraillekin. Tässä on itsenäisyyspäivä, joulu ja uusivuosi edessä ja juojia 5-7. Eikä ihan kaikkea tarvitse jaksaa juoda noina kolmena juhlana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi se puolen vuoden satsi pitää tilata Saksasta eikä sitä voi hakea Alkosta?
Periaatteen takia, koska muuallakaan ei ole näin kalliit hinnat. Kyllähän jos jotkut ostaa netistä jotain, niin monet vertailee hintoja eri sivujen kesken että mistä saa halvimmalla. t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteen takia, koska muuallakaan ei ole näin kalliit hinnat. Kyllähän jos jotkut ostaa netistä jotain, niin monet vertailee hintoja eri sivujen kesken että mistä saa halvimmalla. t. Ap
Köyhillä on outoja periaatteita. Onneksi ei tarvitse itse tuollaista ruljanssia vetää vaan voin käydä vaikka joka päivä Alkossa ostamassa satasella viunaa.
Viinit kelvannevat kastikkeeseen mutta olutta tuskin onnistuvat pilaamaan.
Turha hankinta. Säästät vielä enemmän kun et tilaa ollenkaan. Terveyskin kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhillä on outoja periaatteita. Onneksi ei tarvitse itse tuollaista ruljanssia vetää vaan voin käydä vaikka jok
Mitä outoa siinä on että köyhillä ei ole niin paljoa rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhillä on outoja periaatteita. Onneksi ei tarvitse itse tuolla
Jos ei ole rahaa, viunat jätetään kokonaan ostamatta. Ei se Saksasta postittaminen loppupeleissä juurikaan halvemmaksi tule.
Ei olutta ny ainakaan kannate saksasta tilata. Rahtikulut huomioiden siinä ei säästä kuin muutaman hassun euron, vaikka tilaisi halvinta kuraa mitä löytää.
Heti kun olen maistanut Suomen valikoiman läpi ja se alkaa kyllästyttää niin voin siirtyä laajemmille markkinoille
Mua ottaa päähän, kun ei ole kevään jälkeen näkynyt missään mun lempparia, jota tilasin monta vuotta Harboen 12 % Viking olutta. Tietääkö kukaan, onko sen valmistus lopetettu tai onko tuollaiset tauot normaaleja ? Tanskalaista.