Tulevalta tyttöystävältäni vaatimiini spekseihin kuuluu ettei harrasta joogaa
Eikä muutakaan huuhaata kuten horoskooppeja tai äänimaljoja.
Kommentit (22)
Eikö nyt kuitenkin kiinnostaisi se tyttöystävän notkea kroppa ja taipuminen erilaisiin seksiasentoihin, josta joogassa on etua?
Entä jos ei harrasta kun alatte seurustella, ja sitten myöhemmin aloittaa joogan niin tuleeko ero? Jos olisit jo rakastunut niin eroaisitteko?
Saako harrastaa kaniagilitya? Entä geokätköilyä?
Entäs jos on ammatiltaan joogaopettaja? Eihän se silloin ole harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt kuitenkin kiinnostaisi se tyttöystävän notkea kroppa ja taipuminen erilaisiin seksiasentoihin, josta joogassa on etua?
Minä mitään seksiä tarjoile.
ap
Harvemmin talouspaperirullat käy joogatunneulla?
Vierailija kirjoitti:
Entä airsoftaus?
Siinä olisi vaimomatskua! Itse harrastin sitä nuorena ja jos nyt saisi naisen joka harrastaa, niin voisin löytää vaikka lajin uudelleen.
Mitä helvettiä? Eikös joogalla pysy hyvin kroppa kunnossa? Itse ainakin arvostan kumppaneita jotka pitävät kropastaan huolta. Ja ne joogamimmit tuppaa oleen aika villejä sängyn puolella 😉
Raamattua ja rukoilua pitää olla ja seurakuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä mitään seksiä tarjoile.
ap
No sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ja ne joogamimmit tuppaa oleen aika villejä sängyn puolella 😉
Onko nui?
Vierailija kirjoitti:
Pöh. Ei sekshommat mitään akrobatiaa tai kikkailua ole vaan suoraviivaista rynkyttämistä. Muna pilluun ja aah-ooh!
Vierailija kirjoitti:
Saako uskoa Jumalaan?
Saatanakin uskoo Jumalaan.
No niin, onnea matkaan, Pertti.