Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkyvytön, mitä teet päivisin?

Vierailija
02.12.2025 |

Olen tk-eläkkeellä kroonisen psykoosin ym mt ongelmien takia, mitkä kai vaikuttaa siihen etten keksi mitään tekemistä etenkään kun rahaa tai seuraa ei liiaksi ole. Mitä te muut teette? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään muuta? 

Vierailija
2/11 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tahdo aika millään kulua. Tv, netti, kävely, kännykkäpelit, uiminen, kyläily, käsityöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan. Enemmän sulla on rahaa kuin esim. mulla.

T. Kortistoon ajettu

Vierailija
4/11 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastelen ja teen pimeitä töitä.

Vierailija
5/11 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin 2v sitten eläkkeelle, mutta painan siihen päälle duunia. Aika kuluu hyvin ja hynää tulee . Sori ap ei voi auttaa

Vierailija
6/11 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Kortistoon ajettu

Oletko hakenut eläkettä? 

Vierailija
7/11 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kotitöitä - laitan ruokaa, tiskaan, pesen pyykkiä jne. Siinä menee aikaa, koska väsyn helposti enkä jaksa tehdä paljon kerralla. Välillä luen, teen sudokuja, katson videoita ja aika usein nukun päiväunet. Joskus virkkaan tai neulon, mutta sitäkään en voi tehdä pitkään. Minulla ei ole mt-ongelmia, vaan työkyvyttömyys johtuu sydänsairaudesta.

Vierailija
8/11 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kortistoon ajettu

Oletko hakenut eläkettä? 

Kahdesti.

Vierailija
9/11 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tahdo aika millään kulua. Tv, netti, kävely, kännykkäpelit, uiminen, kyläily, käsityöt.

Mä (ap) haluaisin esim matkustella ja ostaa ja sisustaa asunnon ja hankkia lemmikin, mutta ei ole rahaa mihinkään mitä voisi haluta. Nuo mainitsemasi touhut ei jaksa vuosi toisensa jälkeen kiinnostaa päivän ainoana sisältönä kun ei omaa perhettäkään ole. 

Vierailija
10/11 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulon, puuhastelen, siivoilen, käyn kävelyllä, teen miehelle ruuan, katson telkkaria, roikun netissä ihan liikaa. Paljon aikaa menee äidin kanssa puheluihin, kun hänellä on jotain muistihäikkää. Silloin kun miehellä ei ole töitä, käydään yhdessä kaupassa. Siinä ne päivät menee.

Vierailija
11/11 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee vuodenajan ja päivän mukaan.  Välillä on helpompi tehä asioita, välillä huononpi.

Kodinhoito, puutarha, pitkän kaavan kautta ruuan laittoa ja leivontaa. Käsitöitä, askartelua, palapelejä, puolison kanssa lautapelejä,  ulkoilua silloin kun pystyy.  

Kehonhuoltoon menee kanssa päivittäin aikaa yllättävän paljon aamuin ja illoin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän