Olenko ymmärtänyt oikein että kassajonossa ei saisi katsella edessä olevan ostoksia ja miettiä miksi hän ostaa mitä ostaa?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Palstan hìekkavìttujen mukaan se on outoa ja jopa törkeää.
housuissas on hiekkamulkku
Ei se ole millään tavalla laitonta eikä edes kiellettyä, mutta onhan se tosi outoa käytöstä. Millainen kyylä pitää olla että harrastaa tuollaista?
Kuka sinua muka kieltää? Siinäpähän tuijotat jos ne potut nyt niin kovasti kiinnostaa.
Miksette katso takanaolevan ostoksia?
Itselläni ainakin on jonossa tylsää. Bussissakin mietin mistä ihmiset on tulossa ja mihin menossa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinua muka kieltää? Siinäpähän tuijotat jos ne potut nyt niin kovasti kiinnostaa.
Woke kieltää...
Vierailija kirjoitti:
Miksette katso takanaolevan ostoksia?
Ja viereisellä kassalla olevia.
Ei saa katsella ja miettiä. Ajatuspoliisi valvoo sinua tälläkin hetkellä ja vie pois, jos olet tuhma.
Mikset saisi? Mutta eikö tuo ole aika säälittävää ja kertoo kyllä miten surkeaa oma elämäsi on?
Eipä sitä kukaan voi kieltääkään.
Sorrun tuijottamaan. En edes mieti mitä tuijotan. Kulutan aikaani jonossa katselemalla ympärilleni. Sitten havahdun ja nolostun, kun toinen luulee että kyttäämällä kyttään. Ihan sama se mulle on mitä sä ostat.
Jos on todella paljon ruokaostoksia voi aina möläyttää: "Sä taidat olla kova poika (tai tyttö) syömään!"
En ole kuullutkaan, ettei kassajonossa saisi katsellamuiden ostoksia. Mä katselen aina en tosin kauheasti mieti asiaa sen enempää
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole millään tavalla laitonta eikä edes kiellettyä, mutta onhan se tosi outoa käytöstä. Millainen kyylä pitää olla että harrastaa tuollaista?
Eli mielestäsi pitää katsoa esim kattoon?
Katson, että milloin saan omat rojuni hihnalle.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullutkaan, ettei kassajonossa saisi katsellamuiden ostoksia. Mä katselen aina en tosin kauheasti mieti asiaa sen enempää
Enemmänkin katselen niitä, mitä on ostettu..onko jotain mitä en itse ole huomannut ja mitä siinä on mukana muita, minkä ruoan niistä saisi
Ei vaan aivan väärin ole luullut. Ajatuksilla ei ole mitään väliä, ja mihinpä siinä silmänsä panisi, kun joku lappaa edessä tavaroitaan kassahihnalle.
Sinä saat miettiä ihan mitä päähäsi pälkähtää, mutta ei kannata sanoa ihan kaikkea ääneen.
Saa katsoa ja saa halutessaan vaikka kuvata. Julkinen paikka.
Kyllä. Palstan hìekkavìttujen mukaan se on outoa ja jopa törkeää.