Mulla oli tänään meikkiä, hiukset laitettu, mekko ja korkkarit. Mutta olenkin DI
Sinä et ole. Et pystyisi olemaan. Älykkäät miehet viihtyy mun seurassa, mun seurassa ja me nauretaan sulle. Aivan.
Kommentit (18)
Ikävää, että et ole löytänyt paikkaasi maailmassa. Mammapalstalla tehdyt lapselliset trollailuyritelmät eivät ole mikään saavutus.
Se on hienoa, että miehet meikkaa ja käyttää korkokenkiä.
Oi että 🍓 Ainoa tuntemani naisteekkari on pikemminkin missityyppiä
Sama. Minä olen lahjakas naisteekkari ja minulla on aina tiukka mekko päällä, puhtaah hiukset ja meikit naamassa eikä silmälaseja. Eikä ole ylipainoa, sitä varmaan joku veikkaisi seuraavaksi. Olen kyllä jo kolmekymppinen, mutta samanlainen olin silloin kymmenen vuotta sittenkin, siis saman ikäisenä kuin teekkarit yleensä
Jos noin hyvin menee, niin mitä sitten tällä palstalla teet?
Mihin sinä hiukset laitoit? Vai tarkoitatko että laitoit peruukin päähän?
Ok, tran su. Kai teistäkin joku kieroutunut tykkää.
Palstan DI-hullu on näemmä vaihtanut sukupuoltaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos noin hyvin menee, niin mitä sitten tällä palstalla teet?
Vähän naisen mallia
Mulla ei ole meikkiä, ja päällä on collegepaita ja miehen collegehousut. Tukka letillä ja lisäksi pipo. Ei sukkia.
Olen DI, ja ensi vuonna pitäisi olla kasassa toinenkin maisteritutkinto. Kunhan jaksaisin riipiä kasaan nämä syksyn kurssien viimeisen palautukset.
Mulla oli tänään vanha huppari ja lämpöiset verkkarit sekä villasukat. Olin etätöissä kun arvostan omaa työrauhaa. Oli useampi Teams-palaveri, joissa ihan vaan työasioita. Arvostin muiden osaamista, eikä naureskeltu tyhjää Olen myös DI.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tänään vanha huppari ja lämpöiset verkkarit sekä villasukat. Olin etätöissä kun arvostan omaa työrauhaa. Oli useampi Teams-palaveri, joissa ihan vaan työasioita. Arvostin muiden osaamista, eikä naureskeltu tyhjää Olen myös DI.
Ei meikkiä???
Olet esimerkki meille kaikille