Olen 15-vuotias ja olen raskaana, miten kertoa raskaudesta vanhemmille?
Kommentit (19)
Miten Jussi 11v voi olla raskaana?
Hei äiti ja isä. Nyt on sellainen tilanne, että tarvtisen teidän tukea. Olen raskaana.
Saisko hoonaa paljaalla sopivasti nyt, kun ei ole vahinkoraskaudesta pelkoa ?
t. M46
Kerro koulun terveyshoitajalle ja yhdessä vanhemmille kertoa
Saat abortin kyllä ilman heille kertomistakin.
Ihan vaan melko suoraan, että äiti ja isä , minulla olisi jotain kerrottavaa. Minulla on ollut suhde ja nyt on niin, että (pitkä tauko) olen raskaana. Valitse semmoinen aika ja paikka , etteivät ole tekemässä mitään tärkeää ja pyydä vaikka istumaan alas ensin. Äläkä anna painostaa luopumaan vauvasta. Olet tietenkin tosi nuori, mutta sinulla on oikeus pitää lapsi. Toivottavasti olet samaa mieltä. Toivottavasti löydät myös jonkun, joka voi tukea sinua raskauden aikana.
Taas tämä sama AP!! Ei mitään uutta.
Teet abortin nyt heti.
T.äitis joka ei hoida yhtäkään lastenlasta nyt eikä eläkkeellä
Äiti Mariakin oli teini kun tuli äidiksi. Se oli tapana ,perhe perustettiin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Äiti Mariakin oli teini kun tuli äidiksi. Se oli tapana ,perhe perustettiin nuorena.
Neitsyt Maria? Häneltä ei kysytty.
Kerro, että nyt minulla on oikea ilouutinen teille: Teistä tulee mummi ja ukki!
Kerro ensin sille vanhemmalle, johon luotat. Jos ajattelet aborttia, älä kerro lainkaan, vaan toimi nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan melko suoraan, että äiti ja isä , minulla olisi jotain kerrottavaa. Minulla on ollut suhde ja nyt on niin, että (pitkä tauko) olen raskaana. Valitse semmoinen aika ja paikka , etteivät ole tekemässä mitään tärkeää ja pyydä vaikka istumaan alas ensin. Äläkä anna painostaa luopumaan vauvasta. Olet tietenkin tosi nuori, mutta sinulla on oikeus pitää lapsi. Toivottavasti olet samaa mieltä. Toivottavasti löydät myös jonkun, joka voi tukea sinua raskauden aikana.
😂😂😂😂😂😂😂
Suosittelen, että ota ensin yhteys vaikka koulusi terveydenhoitajaan hakeaksiesi tukea itsellesi. Vanhempasi todennäköisesti järkyttyy, ja suhtautuminen riippuu varmasti siitä, miten he yleensä sinuun suhtautuvat. Mutta tuskinpa ovat valmiita isovanhemiksi, joten ehkä järkyttyvät. Kyllä sä olet liian nuori äidiksi ja lapsen hoitaminen tarvitsee paljon läheisten tulea.
Jgjfjfgf