Alle 50 kg tytär mietti että voisiko hän laittaa lentokoneeseen feikin raskausmahan, tyhjät tekotissit tms. jossa kuljettaisi tavaroita
Kun hänellä menee muuten maksu matkalaukun painorajan ylittävistä n. 5 kilosta. Ei kuulemma ole reilua kun joku toinen tulee koneeseen satakiloisena eikä maksa mitään ylimääräisistä kiloista.
Kommentit (28)
Saako romanit mennä koneeseen hame päällä, siellähän voi olla vaikka 6 televisiota ja pari polkupyörää ja vaikka mitä, ainakin 350kg edestä ylimääräistä roinaa mukana, pelkkiä puukkoja taitaa yleensä olla jo 150 kpl???
Iso käsilaukku on luvallinen ottaa lisäksi. Sinne mahtuu yhtä ja toista.
Vierailija kirjoitti:
Saako romanit mennä koneeseen hame päällä, siellähän voi olla vaikka 6 televisiota ja pari polkupyörää ja vaikka mitä, ainakin 350kg edestä ylimääräistä roinaa mukana, pelkkiä puukkoja taitaa yleensä olla jo 150 kpl???
Metallinpaljastin piippaa kunnes on "taskut" tyhjät.
Tämmöinen takki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli salakuljettaa tavaroita ohi läpivalaisukoneen. Taitaa tulla kuusinumeroinen sakko ja ehkä linnaa päälle jos jää kiinni.
Ei niitä voi kuljettaa ohi. Menet itse metallinpaljastimesta läpi, käsimatkatavarat läpivalaistaan hihnalla
No eihän kyse mistään kielle
tyistä tavaroista ole. Eikä turvatarkastuksessa painolla ole mitään merkitystä, ei painorajoja siinä katsota.
Ei ole painolla merkitystä, mutta tietynlaisia metalliesineitä ja nesteitä EI SAA olla
Ei maha, vaan peppu. Joku sopiva nyssäkkä, jonka pakkaa täyteen vaatetta ja asettelee takalistoksi. Takki koko komeuden päälle.
Kerää vielä katseitakin lentoasemalla.
Mä oli vuoden vaihdossa ja tavaraa oli liikaa takaisin tullessa. Laitoin isotaskuisen takin päälle ja mulla oli painava kirja molemmissa taskuissa ja repussa käsimatkatavaroissa myös painavaa tavaraa. Silti meni ruumaan painoa vähän yli, mutta selvisin siitä maksusta. En kyllä minkään tekomahan kanssa pelleilisi.
T alipainoinen