Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kuvittelee olevansa niin hiton itsenäisiä vaikka

Vierailija
02.12.2025 |

Todellisuudessa suurin osa elää ihan täysin miehen elättinä

100% facts

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en. Minulla ei ole miestä. Sen sijaan tuen työtöntä poikaani taloudellisesti, koska voin. Mitäs siihen sanot?

Vierailija
2/20 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla jo 13 vuotta sinkkuna takana. Nainen olen. Enkä ole edes seurustellut koko aikana. Koska haluan olla itsenäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elätän itteni. Toki olisi

kiva saada premium-lahjoja

synttäreinään. Mutta juuri nyt ei.

Latiakaan ei loisille. Miehen

käytävä töissä. Lapamatoa en

kunnioita. 

Vierailija
4/20 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantunut nainen ei tarvitse miestä mihinkään vaan voi elää itsellistä elämää.

Vierailija
5/20 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on jotain 20 000€ tienaavia pummeja. Niillä tuloilla ei yhtäkään naista elätetä, hyvä että itsensä saavat elätettyä.

Vierailija
6/20 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitsen miestä? Olen remontoinut taloni itse poislukien kylppäri ja sähkötyöt (en haluaisi epäpätevää puolisoakaan tekemään tätä), korjaan polkupyöräni ja vaihdan renkaat autosta itse jos jaksan/ehdin, käyn täyspäiväisesti työssä ja matkustelen itsekseni tai max yhden kaverin kanssa. Siis on minulla myös puoliso, mutta häntä kiinnostaa eniten ruoanlaitto ja sen kanssa hifistely. Minulle kelpaa ihan tavallinenkin ruoka.

Vierailija
7/20 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeran incelin katkera aloitus🥱Ei mitään uutta...

Vierailija
8/20 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet valittaa aina; jon nainen on elättinä, jos nainen osallistuu kustannuksiin. Ihan sama. Ainainen valitus on silti. Jos ei elatuasiasta, niin sitten tehdään valitusaihe jostain muusta. Miehillä on selvästikin joku murrosvaihe menossa, jossa he eivät tiedä itsekään, mikä on miehen osuus ja paikka suhteessa. Joittenkin mielipiteitä kun seuraa, niin nykymiehellä ei ole enää mitään roolia. Naisen pitäisi tehdä kaikki.

Vierailija
9/20 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset elävät miehen siivellä siellä missä heillä ei ole mahdollisuutta elättää itse itseään. Suomessa ja useimissa muissakin länsi- tai kehittyneissä maissa naisilla on omat tulot eikä suurimmalla osalla miehistä muutenkaan ole sellaisia rahoja joiden varaan voisi jäädä siipeilemään.

Vierailija
10/20 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista naisista käy töissä ja tienaa oman elantonsa :) Mutta varmasti noin oli vielä 1900-luvun alussa.

Vierailija
11/20 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en. Minulla ei ole miestä. Sen sijaan tuen työtöntä poikaani taloudellisesti, koska voin. Mitäs siihen sanot?

Oletko töissä julkisella?

Vierailija
12/20 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on joku naista vaille jäänyt surkimus jota harmittaa ettei naisilla ole velvollisuutta huolia häntä elämäänsä.

Vierailija
13/20 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset elävät miehen siivellä siellä missä heillä ei ole mahdollisuutta elättää itse itseään. Suomessa ja useimissa muissakin länsi- tai kehittyneissä maissa naisilla on omat tulot eikä suurimmalla osalla miehistä muutenkaan ole sellaisia rahoja joiden varaan voisi jäädä siipeilemään.

Lisääntyneen työttömyyden suomessa, ei töitä yksinkertaisesti ole kaikille. Ihan turha haukkua ihmisiä pummeiksi, jos ei tunne taustoja.

Olen aikoinaan elättänyt miestäni ja hän tekee nyt samoin. Normaaleissa parisuhteissa ei ole omia rahoja. 

T: Tuntematon 

Vierailija
14/20 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla ei ole yhtään naista elätettävänä, mitäpäs jos ostaisit peilin tai onko edes autossasi peruutuspeiliä ?

Vierailija
15/20 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein nauroin ääneen. Nykymiehilläkö varaa ja munaa elättää ketään? Ja miksi tarvisi kun monilla naisilla on palkkatyö ja muita varten on kela.

Vierailija
16/20 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisääntyneen työttömyyden suomessa, ei töitä yksinkertaisesti ole kaikille. Ihan turha haukkua ihmisiä pummeiksi, jos ei tunne taustoja.

Olen aikoinaan elättänyt miestäni ja hän tekee nyt samoin. Normaaleissa parisuhteissa ei ole omia rahoja. 

T: Tuntematon 

Joku täällä kutsui miehiä pummeiksi, luepa viestini uudelleen niin näet etten se ollut minä. Miehet eivät ole pummeja ainakaan automaattisesti eikä ole pummiksi nimittelyä sanoa ettei useimmilla ole sellaisia tuloja, että nainen voisi olla vain niiden varassa.

Vierailija
17/20 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksetaan ruoat ja asumiskulut puoliksi.

Vierailija
18/20 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein nauroin ääneen. Nykymiehilläkö varaa ja munaa elättää ketään? Ja miksi tarvisi kun monilla naisilla on palkkatyö ja muita varten on kela.

Aloittaja kaipailee jonnekin maailmansotien aikaan tai sitä varhaisempia aikoja, jolloin mies elätti ja nainen hoiti kotia. Nyt ei näin ole ja sehän saa verenpaineen nousemaan.

Vierailija
19/20 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvät naiset provosoituko noin helposti. Tämä palliton kaveri haluaa vain, että joku vastaa hänelle, kun istuu äidin ullakolla viestimässä ja Jallu-lehti sängynlaidalla keskiaukeama auki. Kuvassakin on jollakin naisella KESKIAUKEAMA auki ja hän nuuskii sitä, haaveillen, että "voi äiti, olispas minulla joku muu nainen sinun lisäksesi". Naisia ei saa joululahjaksi !

Vierailija
20/20 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kaipailee jonnekin maailmansotien aikaan tai sitä varhaisempia aikoja, jolloin mies elätti ja nainen hoiti kotia. Nyt ei näin ole ja sehän saa verenpaineen nousemaan.

Maailmansotien aikaan naiset oli töissä ja miehet rintamalla. Maailmansotia ennen naiset oli kotona vaan jos oli varaa. Maalaisnaiset osallistui tilanhoitoon ja työläisnaiset oli esim. tehtaissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän