Orpo: Suomi ei ole valmis tarjoamaan turvatakuita Ukrainalle
Menikö urpolta pupu pöksyyn. Meillähän on miljoonan armeija, kuten herra kehui. Kai siitä vaikka 200 000 irtoaa Ukrainan puolustamiseen brutaalia laitonta venäjän täysimittaista hyökkäyssotaa torjumaan!
Kommentit (21)
Ruotsin hallitus lähettää uuden tukipaketin Ukrainalle
Tiistaiaamuna hallitus esitteli uuden 1,1 miljardin kruunun tukipaketin Ukrainalle.
Uusi tukipaketti on tarkoitettu vastaamaan Ukrainan kiireellisimpiin tarpeisiin, muun muassa energiantuotannon, tuhoutuneen infrastruktuurin korjaamisen ja jälleenrakentamisen, uudistusten sekä terveys- ja sairaanhoidon alalla, kirjoittaa hallitus tiedotteessaan.
Talvi on tulossa Ukrainaan. Samalla kun lämpötila laskee, Venäjä on tehostanut hyökkäyksiään siviili-infrastruktuuria vastaan, sanoo kehitys- ja ulkomaankauppaministeri Benjamin Dousa.
Tämä Douza haluaa tyhjentää koko Ruotsin varat ulkomaille. Kuin mahdollista että pakoaiset istuvat hallituksessa ja päättävät meidän taloudesta.
Millä me mitään taataan kun omatkin asiat persiillään ja valoa ei näy.
Kyllä Suomen on velvollisuus auttaa Ukrainaa kaikin tavoin, saimmehan mekin kaikkea apua maailmalta, kun russakat hyökkäsi tänne.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin hallitus lähettää uuden tukipaketin Ukrainalle
Tiistaiaamuna hallitus esitteli uuden 1,1 miljardin kruunun tukipaketin Ukrainalle.
Uusi tukipaketti on tarkoitettu vastaamaan Ukrainan kiireellisimpiin tarpeisiin, muun muassa energiantuotannon, tuhoutuneen infrastruktuurin korjaamisen ja jälleenrakentamisen, uudistusten sekä terveys- ja sairaanhoidon alalla, kirjoittaa hallitus tiedotteessaan.
Talvi on tulossa Ukrainaan. Samalla kun lämpötila laskee, Venäjä on tehostanut hyökkäyksiään siviili-infrastruktuuria vastaan, sanoo kehitys- ja ulkomaankauppaministeri Benjamin Dousa.
Tämä Douza haluaa tyhjentää koko Ruotsin varat ulkomaille. Kuin mahdollista että pakoaiset istuvat hallituksessa ja päättävät meidän taloudesta.
Tarkista faktat. Dousan isoisä pakeni Ruotsiin kommunistien hallitsemasta Tšekkoslovakiasta, minkä hän on kertonut vaikuttaneen vahvasti hänen sijoittumiseensa oikeistoon.
Odotellaan vaan apua tänne mutta ei auteta ketään itse.. ?!
Vierailija kirjoitti:
Empatia ei kuulu politiikkaan - lentävä lause perussuomalaisilta. Tuskin jää elämään.
Kun saksalaiset polttivat Lapin niin suomalaiset pakolaiset otettiin vastaan Ruotsissa. Vaikka Ruotsi halusi nimenomaan olla puolueeton maa niin oltiin sinne tervetulleita.
Vierailija kirjoitti:
Bkt:hen suhteutetuna Suomi on ihan kärkijoukoissa tukenut Ukrainaa. Fakta vaan on, että Suomi ei voi pienenä maana mitään ratkaisevaa tukea antaa.
Vierailija kirjoitti:
Ukrainan väkiluku on n. 40milj. ja Suomen n. 6milj.
Mutta sieltä kaikki alle 25-v vahvat nuoret miehet ovat paenneet ulkomaille.
Neuvokaa te mummot vaan niitä villasukkia, niillä se sota voitetaan 😂😆
Jaa-a, jos täältä lähetettäisiin porukkaa Ukrainaan oikein urakalla niin mitenköhän olisi tarkoitus pitää omaa maata pystyssä sillä välin? Ei riitä väkiluku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sieltä kaikki alle 25-v vahvat nuoret miehet ovat paenneet ulkomaille.
Siellä ei asevelvollisuus koskenut ensin alle 27v ja nykyisin taitaa olla 25v. Olisihan tässä ollut aikaa kouluttaa niistä lisää joukkoja. Laitettiinhan Suomenkin sodissa täysi-ikäiset rintamalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei olla vielä kertaakaan koko historian aikana saatu apua yhtään mistään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No saksasta saatiin, mutta nekin lopulta kuitenkin vain polttivat Lapin
Eipä meidänkään tarvitse odottaa muuta apua Ukrainalta kuin kypäriä ja sidetarpeita.
orpo on munaton vellihousu rintamakarkuri joka ei ymmärrä että mitä enemmän Ukraina pystyy panemaan hanttiin venäjälle, sen heikompi venäjästä tulee, sitä vähemmän se hyökkää Suomeen. orvon hallitus on nyt epäitoivoinen mokattuaan ja tekee lyhytnäiköisiä ratkaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No saksasta saatiin, mutta nekin lopulta kuitenkin vain polttivat Lapin
Siihenkin oli syynä se, että suomalaiset sanoivat yksipuoleisesti yhteistyön irti ja ajoivat ex-aseveljet pois.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Suomen on velvollisuus auttaa Ukrainaa kaikin tavoin, saimmehan mekin kaikkea apua maailmalta, kun russakat hyökkäsi tänne.
85 vuoteen maailmanpolitiikka ja voimasuhteet eivät ole lainkaan muuttuneet. Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empatia ei kuulu politiikkaan - lentävä lause perussuomalaisilta. Tuskin jää elämään.
No ei ainakaan jos se tarkoittaa että puolet kansasta tekee töitä ja samalla elättää puolet kansasta jotain loiseläjiä kädet toisten taskuilla. se on lähinnä tyhmyyttä eikä niiden loiseläjien kuulukkaan mitään empatiaa saada.