Naiset haluavat hyvän miehen
Ja yritän nyt kirjoittaa tämäm mahdollisimman neutraalisti, mutta ketju poistuu kumminkin
Jos nainen haluaa hyvän miehen ja erityisesti pitää sellaisen niin muutamia asioita on johon kannattaa kiinnittää huomiota:
1. Miehet tarvii pääsääntöisesti kolmea asiaa. Kunnioitusta, arvostusta ja hyvää seksiä. Jos jo lähtökohtaisesti nainen halveksuu miehiä sukupuolena, niin väkisin se näkyy läpi. Hyvä ja arvonsa tunteva mies ei jää tähän yhtälöön.
2. Älä postaa itsestäsi kyseenalaisia kuvia someen. Olet miehesi nainen etkä yleinen viihdyke.
3. Älä pidä mies "ystäviä". Miehesi luottaa sinuun, mutta tietää miten miehet toimii ja ajattelee. Hän ei luota "ystävääsi"
4. Jätä miehelle tilaa olla mies. Jos olet voimaantunut supernainen, ei miehellä ole tilaa elämässäsi. Mies ei jää sinne, missä häntä ei tarvita.
5. Puhu kunnioittavasti miehellesi ja miehestäsi julkisesti. Kotona voit haastaa, mutta muiden seurassa älä ole epäkunnioittava.
Tiedän, että vikaa on myös miehissä ja moni kaksilahkeinen ei tällaisen kohtelun arvoinen ole, mutta jos kohtaat sellaisen, niin muista arvostaa häntä miehenä.
Kommentit (29)
Eikä halua. Ap, et tiedä mitään siitä mitä minä haluan. Joten: älä yleistä!
Kunnia aivan tuntematon käsite nykyihmisille. Ollaan vain kaikenlaisen fiiliksen perässä. Tissit esilleä tinderissä eikä ymmärretä että näyttää horolta eikä kunnolliselta naiselta. Feministit kuiskivat korvaan että hyvin sä vedät jatka vain horoilua.
Sehän on paras puheenaihe joka päivä ukkoni kanssa minkälaisia mun mieskaverit on,a
On tosi hyvät ja aika itsestäänselvät ohjeet. Ongelma vaan on se että kun kohtelet miestä noin niin se kuvittelee lopulta olevansa kuningas joka voi pettää ja tehdä mitä vaan. Sitten joudut lopulta jättämään sen ja kun tämä toistuu tarpeeksi monta kertaa olet ongelmissa koska perässä roikkuu liikaa "Haluun sut takaisin!!!!!"-miehiä. Eli ei toimi käytännössä.
Naista ei pidä kohdella hyvin koska sitten hän kuvittelee olevansa joku kuningatar.
Vierailija kirjoitti:
Saat toki haluta mitä haluat. En näkisi, että sinunkaan haluja voidaan yleistää tai niillä kumota muiden haluamisia. Aina on niitä jotka tahtovat vaikka vain hengata kissansa kanssa. Ja olet oikeassa. Minä en tiedä yhtään mitään siitä mitä juuri sinä haluat. Toivotan onnea etsimiseen ja löytämiseen. Ehkä ensin kuitenkin lopettaisin triggeröitymästä aloituksista ja viesteistä joita ei mitä ilmeisimmin ei ole kohdustettu sinulle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naiset katsovat romanttisia komedioita, vaikka sinä et katsoisi. Sama logiikka pätee ap:n aloitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Kunnia aivan tuntematon käsite nykyihmisille. Ollaan vain kaikenlaisen fiiliksen perässä. Tissit esilleä tinderissä eikä ymmärretä että näyttää horolta eikä kunnolliselta naiselta. Feministit kuiskivat korvaan että hyvin sä vedät jatka vain horoilua.
Voi olla näin.
Toisaalta moni mies ei ymmärrä kunniasta mitään. Haluamalla haluavat merkata naisen omakseen eli että nainen ottaa miehen sukunimen. Sitten pettävät naista, eli toimivat mahdollisimman kunniattomasti. Parhaassa tapauksessa vielä jonkun sellaisen kanssa, joka kuuluu yhteiseen tuttavapiiriin.
Vierailija kirjoitti:
On tosi hyvät ja aika itsestäänselvät ohjeet. Ongelma vaan on se että kun kohtelet miestä noin niin se kuvittelee lopulta olevansa kuningas joka voi pettää ja tehdä mitä vaan. Sitten joudut lopulta jättämään sen ja kun tämä toistuu tarpeeksi monta kertaa olet ongelmissa koska perässä roikkuu liikaa "Haluun sut takaisin!!!!!"-miehiä. Eli ei toimi käytännössä.
Kuten sanoin. Kaikki eivät ole sen arvoisia. Vaikeus lienee tunnistaa ne jotka ovat ja skipata muut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naista ei pidä kohdella hyvin koska sitten hän kuvittelee olevansa joku kuningatar.
Elämäntapa-Kalluko siellä antaa ihmissuhdevinkkejä?
Kohtele henkilöä hyvin, jos haluat sinua kohdeltavan hyvin.
T: Tuntematon
Ihan hyvä lista, joka pätee molempiin suuntiin. Myös nainen tarvitsee kunnioitusta ja arvostusta, sekä tilaa olla nainen. Yleinen viihdykemies ei meitäkään kiinnosta.
Kunnioitetaan toisiamme, sillä pääsee pitkälle!
Vierailija kirjoitti:
Toisilla meillä on sen verran syvien mutien ja korkeiden vuorien läpi raahattu itsetunto, että se on näin aikuisiällä hyvin vakaa eikä reagoi siihen miten muut kohtelee. Ongelma on kun on itse ainoa sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa puhuttiin hyvistä miehistä. Valitse paremmin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla näin.
Toisaalta moni mies ei ymmärrä kunniasta mitään. Haluamalla haluavat merkata naisen omakseen eli että nainen ottaa miehen sukunimen. Sitten pettävät naista, eli toimivat mahdollisimman kunniattomasti. Parhaassa tapauksessa vielä jonkun sellaisen kanssa, joka kuuluu yhteiseen tuttavapiiriin.
Tähän ongelmaan törmäävät lähinnä n. 30% naisista jotka pyörivät top 10% miesten seurassa.
Paitsi että naiset luokittelevat miehen parhaimmistoon kuuluvaksi aivan surkeilla kriteereillä. Kaikenlaisten "pahojen poikien" perässä juostaan. He ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. Yhteiskunta pysyy pystyssä rehellisyyden varassa, sillä että ei tee rikoksia vaan laittaa rikolliset vankilaan. Nämä suoraselkäiset todelliset miehet ovat naisten silmissä tylsiä, koska naiset ovat itse pilaantuneita. Järkevä nainen ymmärtää että kunnollinen mies on se jonka hän tarvitsee eikä näitä kastematoja.
Minua kiinnostaa tuo, että miehet haluavat kunnioitusta, arvostusta ja hyvää seksiä. Kunnioitus ja arvostus ovat aika lailla sama asia, joten jäljelle jää hyvä seksi.
Mitä mies on valmis tekemään hyvän seksin eteen? Tunnistaako hän, että seksi, kuten arvostus ja kunnioitus toimivat molempiin suuntiin?
Nimittäin aika usein mies vain valittaa, että nainen ei ANNA seksiä. Silloin ollaan jo seksuaalisuuden ymmärtämisessä aivan hakoteillä.
Kokeilepa mies joskus kertoa naiselle yksityiskohtaisesti, millaista seksiä haluat hänelle antaa. Varaa tähän monologiin vaikka kymmenen minuuttia, ja kerro kohta kohdalta miten haluat naista koskettaa ja tyydyttää. Voit toki ottaa vastaan toiveita. Ja jätä sitten naiselle vapaus valita, milloin tämä tapahtuu.
Johan on ihme, jos ei pian peitto heilu.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa tuo, että miehet haluavat kunnioitusta, arvostusta ja hyvää seksiä. Kunnioitus ja arvostus ovat aika lailla sama asia, joten jäljelle jää hyvä seksi.
Mitä mies on valmis tekemään hyvän seksin eteen? Tunnistaako hän, että seksi, kuten arvostus ja kunnioitus toimivat molempiin suuntiin?
Nimittäin aika usein mies vain valittaa, että nainen ei ANNA seksiä. Silloin ollaan jo seksuaalisuuden ymmärtämisessä aivan hakoteillä.
Kokeilepa mies joskus kertoa naiselle yksityiskohtaisesti, millaista seksiä haluat hänelle antaa. Varaa tähän monologiin vaikka kymmenen minuuttia, ja kerro kohta kohdalta miten haluat naista koskettaa ja tyydyttää. Voit toki ottaa vastaan toiveita. Ja jätä sitten naiselle vapaus valita, milloin tämä tapahtuu.
Itse arvostan enemmän sitä, että mies kyselee, mitä MINÄ haluan, että hän tekee.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset olette itse kysyneet mitä voisitte tehdä jotta mies arvostaa teitä enemmän? Ei se omahyväinen voimaantuminen tekemään mitä lystää ole ehkä kunnioitusta herättävää.
Mies saa olla meillä tosi mies.
Jenni
Naiset haluavat komean miehen joka on varakas, osaa pukeutua ja on suosittu, ei mitään kunnollista miestä joka on "tylsä".