Jatkuvat tiukennukset sosiaalietuuksiin tekevät työttömän olon mahdottomaksi joten nyt viimeistään on aika ottaa työtä vastaan
Jos CV ei ole timmissä kunnossa niin turha ihmetellä kun ei tule kutsua haastatteluun. Myös avoimet hakemukset avainasemassa töiden saannissa.
Kyllä tekevälle töitä löytyy ja kotisohvalta ei kukaan tule töihin kutsumaan. Oma aktiivisuus hox hox
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin ä m m ä t!
Nyt on tullut aika lopettaa kelaloisinta ja mennä TÖIHIN!
Sillä kela tullaan sulkemaan ja nälkä alkaa kurnia möhömahoissanne. Millä ostelette enää sukulaatia & sipsejä, ja pidätte sidukka-bileitäinne kun sponsored by kela loppuu kun pääsponsori lyö lombuukin nyörit kiinni?
Mistä hommaatte rahanne sitten tatuointeihin, räpsyttimiin yms. syöpäiseen paskaan?
Kysympähän vain!
Kääkkä hiljaa siellä. En juo alkoholia ja en syö suklaata tai sipsejä. Ei ole tatskoja. Ei ole tekoripsiä tai tekokynsiä.
Enää tarvittaisiin vaan niitä, jotka tarjoavat töitä vastaanotettavaksi. Hiljaista on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CV ei auta jos ei oo työkokemusta kun valmistuit koulusta.
Siihen voi keksiä jotain
Valehdella vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaista se on ollut aina. Ei ollut yhtään sen helpompaa valmistua kokemusta vailla ysärin alun lamavuosina, jolloin oli jäänyt paitsi jopa koulunaikaisista harjoittelupaikoista. Nykyään nuoret kitisevät enemmän. Ysärin alussa valmistuneilla sentimentti oli sellainen, ettei kenellekään tullut edes mieleen jäädä tuilla loisimaan. Tukien varaan jättäytyminen oli puliukkojen hommaa. Polte ja pyrky työhön olivat valtavia. Moni joutui lähtemään kotipaikkakunnaltansa työn perään ja en tiedä ketään, jota työn perään lähteminen ei olisi kannattanut. Tukiriippuvuus ja tukien velvoitteet jäävät pois, kokemusta karttuu ja pääsee harjoittelemaan elämää omillaan. Työkokemus poikii lisää työtä, kunnes mittariin tulee 50+.
Vaikee muuttaa muualle jos asut jo paikas mis pitäs olla töitä ja kumppani töissä. Jos muutan ni sit kumppani tai kummatki työttömiä
Ap voi kertoa miten saa CV:n tiukkaan kuntoon kun kukaan ei ole halukas työtöntä palkkaamaan ja tunnetusti kaikenlainen ilmaistyö, vapaaehtoistyö ja osaamisen kehittäminen vie loputkin tukirahat.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se. Eikä ole niitä helvetin VERKOSTOJA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaista se on ollut aina. Ei ollut yhtään sen helpompaa valmistua kokemusta vailla ysärin alun lamavuosina, jolloin oli jäänyt paitsi jopa koulunaikaisista harjoittelupaikoista. Nykyään nuoret kitisevät enemmän. Ysärin alussa valmistuneilla sentimentti oli sellainen, ettei kenellekään tullut edes mieleen jäädä tuilla loisimaan. Tukien varaan jättäytyminen oli puliukkojen hommaa. Polte ja pyrky työhön olivat valtavia. Moni joutui lähtemään kotipaikkakunnaltansa työn perään ja en tiedä ketään, jota työn perään lähteminen ei olisi kannattanut. Tukiriippuvuus ja tukien velvoitteet jäävät pois, kokemusta karttuu ja pääsee harjoittelemaan elämää omillaan. Työkokemus poikii lisää työtä, kunnes mittariin tulee 50+.
Sellaista paskaa sieltä. Ysärin alussa nimenomaan joutui jäämään tuilla kituuttamaan, töitä ei ollut yhtään missään. Samaa rataa mennään kohta nyky-Suomessakin.
En minä voi ottaa vastaan töitä, kun ahdistun ja väsyttää.
Kyllä valtion pitää maksaa minulle kotona olemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se. Eikä ole niitä helvetin VERKOSTOJA.
Mulla on verkostoja mut niistäkää apua ku irtisanotaan. Eli kukaa ei palkkaa
Mina tulla täne mukama töihi muta mina tulakin täne ilmaisen elämä johdosta!
Vierailija kirjoitti:
En minä voi ottaa vastaan töitä, kun ahdistun ja väsyttää.
Kyllä valtion pitää maksaa minulle kotona olemisesta.
Ihmekös tuo kun makoilet kotona etkä kohtaa ihmisiä ulkona. Vähemmästäkin ahdistuu. Miksi siitä pitäisi vielä maksaa?
Ap, turha täällä aikuisia tulla neuvomaan, sinunlaiset räkänokat jotka eivät ole työtä nähnytkään. Ja toisekseen näiden peli firmojen jonnet, koneen ääressä typerien pelien kehittely ei ole työtä, se on laiskojen leikkimistä.
Hox hox ja pox Ap menee nyt pistämään hallitukseen vauhtia että saadaan ne luvatut 100 000 työpaikkaa
Vierailija kirjoitti:
Mina tulla täne mukama töihi muta mina tulakin täne ilmaisen elämä johdosta!
Aaah.Sina tuli Venaja Perssus kutsumana.Hjeti KelaGold kateen kulla Perssuus osa.
Miten työpaikoilla huomioidaan huumeriippuvaiset?
Mulla on Kela Gold...