Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: "Puuilonpilaajasta rikosilmoituksia"

Vierailija
02.12.2025 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011652191.html

Tietääkö kukaan, kuka tällainen jästipää on? Tuntuu oudolta, ettei sitä mainittu, jos tyyppi kerran tekee julkisia videoita tästä touhustaan.

Toisaalta tuollainen TikTok-klovni tietysti haluaakin klikkauksia, joten ehkä tyypin identiteetti on jätetty ihan tarkoituksella pois. Mutta olisi hyvä nähdä edes kuva, jotta tietää välttää tuollaista "myyjää".

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuilo: Tuukko hakeen?

Poliisi: En tuu.

TULE PUUILOON

Vierailija
2/10 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän normaalijärkinen osaa välttää tuollaista myyjäksi tekeytyjää ihan käytöksen perusteella. Itse ainakin alkaisin katsella, että onko jossain piilokameraa näkysällä. Tai poistuisin rauhallisesti, ja informoisin muuta henkilökuntaa, että teidän myyjällä saattaa olla akuutti psykoosi päällä tai jotain. 

Ei mitään julkisuutta tällaiselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotkamies tuo av-mammojen kauhu.

Vierailija
4/10 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotkamies... ja jotkut vanhemmat antaa pilttiensä seurata tätä roskaa

Vierailija
5/10 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/10 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän normaalijärkinen osaa välttää tuollaista myyjäksi tekeytyjää ihan käytöksen perusteella. Itse ainakin alkaisin katsella, että onko jossain piilokameraa näkysällä. Tai poistuisin rauhallisesti, ja informoisin muuta henkilökuntaa, että teidän myyjällä saattaa olla akuutti psykoosi päällä tai jotain. 

Ei mitään julkisuutta tällaiselle. 

No siis ei kaikki normaalijärkiset ole somessa ja tiedä, että siellä on nykyään tällaisia taliaivoja.

Minäkin poistuisin rauhallisesti ja pelkäisin tuollaista myyjää, mutta ei olisi ensimmäisenä tullut mieleen, että olen piilokamerassa, vaan että myyjä on pimahtanut.

Vierailija
7/10 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotkamies... ja jotkut vanhemmat antaa pilttiensä seurata tätä roskaa

Veetuilemalla kaikille ja ärsyttämällä kaikkia ja haukkumalla kaikki tienaa enemmän ilmeisestikin.

Siksipä noihin esim. youtuben tai tiktokin leffa- ja peliarvosteluihin tai muihinkaan arvosteluihin ei voi nykyään luottaa ollenkaan kun nuo ammattiarvostelijat kallistuu jatkuvasti sinne negatiiviseen maksimiin tienatakseen.

Toki jos teet tuota käsivarren mitan päässä muista niin aina on riskinä että joku hermostuu oikeasti, mutta sittenhän voikin sitten uhriutua ja vaatia poliisia apuun kun täysi kohtuuttomasti tuli nyrkistä nokkaan. 

Vierailija
8/10 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puukko aina mukana tällaisia tilanteita varten. 

Suolistan jos joku tulee leikkimään minun kanssani.

Vierailija
9/10 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä idiootti kun tuolla tavalla kiusaa ihmisiä. Luulisi ettei tuolla tavalla voi erehdyttää laillisesti asiakkaita.

Vierailija
10/10 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jäisin katselee että mihinkä autoon se kaveri sit jekkujensa jälkeen häipyy. Seuraisin ja puhkoisin renkaat.

sori siitä ja pränkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi