Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan että työttömiltä leikataan lisää.

Vierailija
29.11.2025 |

Työttömät menee kyllä töihin jos tuet ei enää riitä elämiseen. T: Riikka purra

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille työttömille oma kalkkuna. Hoito ja sanktiot samalla tyylillä kuin tamakotchit.

Vierailija
2/11 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Riikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enemmän koulutettu ja työkokemusta omaava kuin Riikka Purra. Mutta politiikka ei ole ikinä kiinnostanut. T: työtön 

Vierailija
4/11 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taas erimieltä. Työttömille pitäisi antaa enemmän rahaa. Työmarkkinatuki/peruspäiväraha saisi olla vähintään 900 euroa käteen. 

Asumistuen heikennykset pitäisi purkaa ja nostaa Kelassa hyväksyttävät asumismenot jonnekin 750 euroon.

Lisäksi työttöminen pitäisi saada 50 % alennus julkisessa liikenteessä sekä S- ja K-kaupoista ruoasta ja hygieniatarvikkeista. 

En ole itse työtön.

Vierailija
5/11 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra ei ole tehnyt yhtään tuntia tuottavaa työtä.

Vierailija
6/11 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että kaikki eläkkeet leikataan takuueläkkeen tasolle ensi vuodesta alkaen.

Vierailija
7/11 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen taas erimieltä. Työttömille pitäisi antaa enemmän rahaa. Työmarkkinatuki/peruspäiväraha saisi olla vähintään 900 euroa käteen. 

Asumistuen heikennykset pitäisi purkaa ja nostaa Kelassa hyväksyttävät asumismenot jonnekin 750 euroon.

Lisäksi työttöminen pitäisi saada 50 % alennus julkisessa liikenteessä sekä S- ja K-kaupoista ruoasta ja hygieniatarvikkeista. 

En ole itse työtön mutta hullu olen. Oikeastihan työttömiltä pitää leikata vielä paljon lisää.

Vierailija
8/11 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole mistään haluista kiinni. Valtion taloustilanne on niin heikko, että leikkauksia tulee lähivuosina vielä paljon lisää. Menneet pari vuotta ovat vasta alkua. Asia ei muutu miksikään sillä, että räksyttää tällä palstalla ja etsii syyllisiä. Tilanne paranee vasta ehkä n. 20-25 v päästä, kun suuret ja vähän pienemmät ikäluokat ovat haudassa. 

Vierailija
9/11 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan että kaikki eläkkeet leikataan takuueläkkeen tasolle ensi vuodesta alkaen.

Ei ole hallituksen päätettävissä, jos puhut työeläkkeistä.

Mutta jos puhut kansaneläkkeistä, tuo olisi hyvä ratkaisu. Pienituloiset kansaneläkeläiset saisivat enemmän rahaa, noin 202 e/kk.

Vierailija
10/11 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia vois monelta leikata siistimpään kuntoon. Joskus oli jossain sellaisia parturi-kampaaja-opiskelijoiden tempauksia, että työttömille oli tarjolla ilmaista hiusten leikkuuta.

Sitten vois tarjota vaikkapa hammashygienistipalveluita ilmaiseksi myös. Tosin siinä ei ole leikkauksesta kyse...

Vierailija
11/11 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vittusi, Riikka ja ammu sitten itsesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän