Mistä syystä Olga Temonen oli merkkihenkilö?
Ihmettelen vain kun on minulle suunnilleen tuntematon. Eikö se ollu joku salkkarinäyttelijä? Mitä muuta hän teki?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä oli merkittävä ura Salatuissa elämissä.
MERKITTÄVÄ URA SALKKAREISSA, SAIPPUA SARJAN NÄYTTELIJÄ.EI HYVÄ PÄIVÄÄ NÄITÄ ei ollut ainoa roooooli. googlaa roolit mm. oli ainakin koulutettu näyttelijä kuin eräät. hyvä, että antoi kasvot tuollekin sairaudelle- vertaistuki.. jos ei mitään olisi kerrottu, sitten kova spekulaatio- mitä hämärääää on, missään ei näy, jopa kadonnut- ero- joo ne eroo ja räky räky. ja ihmisiä kiinnostaa kun noinkin tuttu olge vbv harjunpää- miten voi ja auttaako hoidot- muissakin perheissä tuttu sairaus. normaali ihminen kokee myös myötätuntoa.MERKITTÄVIÄ URIA.
Tuukan on pakko nyhtää nyt kaikki mahdollinen raha irti tästä. Syöpähoidot söi kassan tyhjäksi. Ja elokuvat ei tule menestymään jatkossakaan.
Apulantaa Venäjältä . Eikö he ole joku hindusatanisti joukkue. Noituus ja lohikäärmeet . Voi katsoa vaikka mitä ötököitä niillä on esiintymislavalla jopa mikrofonissa. Joku hindujumalajoukko. Säälittää lapset jos tuollaista joutuu näkemään ja painajaisia tulee. Olgavanessa on venäläinen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Olga ei ollut vielä haudattuna kun Tuukka T päätti laajentaa Rehtori pizza- bisneksia. Molemmat outoja ja rahanahneita bisnesihmisiä, ei ihme että stressi sairastutti syöpään.
SÖ OOOT NIIN NOLO, MEE POIS-
Muka tunnettu näyttelijä. En ole koskaan nähnhyt sitä missään näyttelemässä.
Mutta oliko Olga julkkis ennen kuolemaansa ja syöpäänsä?
Kaikki kuolee on tän jutun opetus .
Mulle Olga oli monipuolinen ja aito ihminen. Asuminen maalla eläinten ja ison perheen kanssa antoi hänestä lämpimän kuvan. Hän näytti nauttivan elämästä joka solullaan. Sen vuoksi on niin traagista, että lopulta kuoleman solut vei vallan. Aivan liian nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olga ei ollut vielä haudattuna kun Tuukka T päätti laajentaa Rehtori pizza- bisneksia. Molemmat outoja ja rahanahneita bisnesihmisiä, ei ihme että stressi sairastutti syöpään.
Pitää takoa, kun rauta on vielä kuuma...
Ei perustanut, ei tartte valehdella, kannattaa opetella lukemaan ensin.
Mitähän myrkkysieniä niissä pitsoissa on ?
Loiria ja Temosta turha vertailla. T. Temosen aiheuttama media sirkus. En usko että Olga moista media härdelliä olisi halunnut.
Olikohan koronarokotukset syynä syövän puhkeamiseen? Ainakin ajallisesti natsaisi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
No oli tunnettu. Veitola kävi myös heillä yökylässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä oli merkittävä ura Salatuissa elämissä.
MERKITTÄVÄ URA SALKKAREISSA, SAIPPUA SARJAN NÄYTTELIJÄ.EI HYVÄ PÄIVÄÄ NÄITÄ MERKITTÄVIÄ URIA.
googlaa hänen roolinsa. ja oli muuten ammattinäyttelijä. hyvä, että antoi kasvot tuolle sairaudelle. jos olisi piilotellut, siitä se vasta kuohunta- mitä ihmettä-minne kadonnut ja kaikki skenaariot. muuten kunnioitapas hautarauhaa ja häivy.
Vierailija kirjoitti:
Mulle Olga oli monipuolinen ja aito ihminen. Asuminen maalla eläinten ja ison perheen kanssa antoi hänestä lämpimän kuvan. Hän näytti nauttivan elämästä joka solullaan. Sen vuoksi on niin traagista, että lopulta kuoleman solut vei vallan. Aivan liian nuorena.
Nuori, terve, hoikka, aikaansaava, tehokas, lähellä luontoa.
Taidan ottaa vähän iisimmin tämän elämän.
Sitten halveksitaan muita ja muka autetaan . Venäläinen tyyli on ylentää itsensä minä ässä autan reppanoita tyylillä . Vaikka auttamisesta on saatu rahaa ja hyötyä itselle .
Vierailija kirjoitti:
En voi mitenkään käsittää, miten tällaisen henkilön, tai kenenkään, henkilökohtaisia ja kipeitä yksityisasioita on ainakin viimeiset kaksi vuotta käsitelty lehden palstoilla niin, että joka ikinan risahduskin parilla valokuvalla lisättynä, on levitetty julkisuuteen?
Mutta tässä siis ongelmana on ainoastaan oman käsityskykyni rajallisuus. Ymmärrän sen.
Onhan Olga ollut jo pitkään julkisuudessa asioineen?
Minä olen kolmikymppinen, ja muistan jo lapsena lukeneeni jostain lehdistä haastatteluja Olgasta, kun kertoi heidän muuttaneen maalle ja ottaneen omien tyttöjensä lisäksi kasvattitytön jne. Oli hevosia ja viihdealan töitä.
Itse en ole Salkkareita nähnyt, niin en niistä Olgaa muista, vaan muistan hänen olleen joissain musiikkivideoissa. Näytellyt myös pikkurooleja? Ja toki Olga on ollut ns. seurapiirihenkilö, hyvin pidetty sellainen. Hänessä oli ihailtava voima ja energia, ja hän saikin elämässään kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Oot säälittävä nilkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oli tunnettu. Veitola kävi myös heillä yökylässä.
Oho että oikein Veitola kävi 😂😂😂😂
Oli myös tuottaja. Ja näytteli elokuvissa.
Mutta nyt hänen sairastelunsa ja kuolemansa on raportoitu mediassa tarkempaan kuin esim. yhdenkään presidentin.