Mikä auto eläkeläiselle?
Ikäautoilijan kannattaa valita auto, johon on helppo kulkea ja jota on helppoa käyttää. Nykyaikainen turvatekniikkaa paitsi ehkäisee onnettomuuksia myös suojaa haurasta kehoa.
Moni ikäautoilija mainitsee kokevansa, että autoon sisälle meno ja sieltä ulos tulo tuntuu hankalammalta kuin nuorempana. Suosittelenkin ikäautoilijoille katumaasturityyppistä autoa, joka on hieman perinteistä henkilöautoa korkeampi.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/millainen-auto-ikaantyneelle-sopii-…
Kommentit (17)
Semmonen, mihin sopii rahkat, bandat ja marabuut, jukurtit ja vasu takakonttiin.
-winner-
A. ei tarvitse muuta kuin hoitoa päähänsä.
Puppa👴🏻 menee naimisiin Afrikkalaisen neekerin👰🏿 kanssa
Vierailija kirjoitti:
Puppa👴🏻 pitää ladasta
Puppa👴🏻 pitää ladata. Siispä lataamoon.
Vierailija kirjoitti:
Voi Puppa minkä menit tekemään. Että rotupetturiksi vanhoilla päivillä. Hävettääkö edes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Puppa minkä menit tekemään. Että rotupetturiksi vanhoilla päivillä. Hävettääkö edes?
Puppa👴🏻 on suvaitsevainen ihminen
Jaa vai niin ja kuvittelet kun olen sitten eläkeikäinen niin joudun vaihtamaan autoa, menehän aasi nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppa👴🏻 on suvaitsevainen ihminen
Pistävät Pupan pataan porisemaan. Siinä sitä suvaitsevaisuutta. Puppasoppaa.
Vierailija kirjoitti:
VW Touareg v10
Itse olen harkinnut tuon asemasta myös sitä pienempää mallia Tiguania ja Gof sportsvania Audin q5 ja volvon vastaavia malleja. - Jos jollain kokemusta, niin kuulisin mielelläni
VW Touareg v10