Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausasiat mietityttävät. Olen todella surullinen.

Vierailija
29.11.2025 |

Kiitos etukäteen jos joku jaksaa lukea ja avartaa vähän ajatuksiani. Olen niin järkyttynyt kaikesta.

Eilen oli rakenneultra ja maailma tuntui romahtavan sen päätteeksi kun kysyin tuon pienen kysymyksen. Kumpi se on. Saatiin tietää että tyttö tulossa. Olen itkenyt koko päivän: Mä olisin niin halunnut pojan.

Tunnen niin valtava inho itteäni kohtaan että miksi itken? Saan terveen ihanan tyttövauvan mutta en tunne mitään sitä kohtaan, itku vaa jatkuu.

Oon ite ihan epäonnistunut naiseuteni kanssa ja koen että nykymaailmassa on yllättävän rankkaa ja julmaa olla nainen. En myöskään koe minkäänäköistä yhteyttä naisiin enkä tiedä edes miten tyttöä kasvattaisin. En tiedä miten mä osaisin rakastaa häntä?

Onko kukaan muu kokenut samanlaista tunne vyöryä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kukaan terve ihminen.  Toivottavasti vauvasi otetaan jo sairaalasta huostaan. 

Mutta kai tämä jonkun velan provo on.

Vierailija
2/8 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😴tylsä provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että sait tietää, ettei lapsi ole terve. Silloin voisi tuntua, että maailma romahtaa.

Vierailija
4/8 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös sen pitänyt olla jo kolmas tyttö...miten joku ilkiää tollasta ...

Vierailija
5/8 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole varsinaisesti rakastanut syntymätöntä lasta. Enkä juuri syntynyttäkään.

Vähitellen tämä tunne varmaan yleensä tulee. 

Mutta en jaksa uskoa, että se sukupuolesta olisi kiinni. 

Vierailija
6/8 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, eilen sama tarina kolmannesta tytöstä. Ei ole rajaa tunnottomuudella...

Vierailija
7/8 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän saattaa olla provo mutta sanon silti: sukupuolella ei loppujen lopuksi ole väliä. Totta kai syntymättömän lapsen kohdalla saattaa kokea sukupuolipettymystä alkuun, itsekin koin, mutta nyt kun lapseni on vajaa vuoden olen todella rakastunut häneen ja nyt tuntuisi oudolta jos hän olisikin ollut sitä toista sukupuolta. Asiat hyväksyy ajan kanssa ja sitten niistä alkaa jopa nauttimaan.

Vierailija
8/8 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se onkin appelsiini.

Et ansaitse vauvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi